آریا بانو
با یکی از عجیب ترین هتل های دنیا آشنا شوید!
يکشنبه 29 دي 1398 - 12:03:14
آریا بانو - لست سکند / در همان بدو ورود به هتل میستری (Mystery Hotel) بوداپست متوجه فرش پُر رمز و رازی خواهید شد که سَبکی شبیه به سَبک علاءالدین دارد و بالای میز پذیرایی به‌ صورت معلق قرار گرفته است. این نخستین نشانه برای این است که در این هتل با مواردی شگفت‌انگیز روبه‌رو خواهید شد. از طرفی بر روی دیوارها نیز جعبه‌های جادویی وجود دارد که تصاویری متحرک را نشان می‌دهد و چندین بار در روز تغییر می‌کنند. در لست سکند همراه ما باشید تا ببینیم ماجرای این هتل از چه قرار است.
بسته به اینکه در کدام اتاق اقامت داشته باشید ممکن است در کنار نسخه‌ای از نقاشی «دختری با گوشواره مروارید» یوهانس فرمیر دراز بکشید یا بالای سر شما نسخه‌ای از تابلوی مونالیزا اثر داوینچی قرار گرفته باشد. با وجود اینکه این هتل چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای ندارد و در منطقه مرکزی بوداپست هم واقع‌ شده است ولی به دلیل طراحی و معماری خاصش بسیار مشهور شده است و بسیاری از پست‌های اینستاگرامی این منطقه را به خود اختصاص داده است، حتی به آن لقب «هتلی برای لایک» نیز داده‌اند.
البته این شهرت اتفاقی نیست و زولتَن وارو (Zoltán Varró) طراح هتل نیز بیان می‌کند؛ هنگام طراحی همواره به این موضوع که طرحش برای عکاسی و بخصوص عکاسی اینستاگرامی مطلوب است یا نه فکر می‌کرده است. وارو می‌گوید: «اینستاگرام صنعت هتلداری را واقعاً تغییر داده است». 20 سال قبل چنین مواردی مطرح نبود ولی الآن خاص بودن بسیار مهم است، زیرا شبکه‌های اجتماعی در بحث بازاریابی نقشی حیاتی دارند. وقتی یک مهمان طرحی شگفت‌انگیز را می‌بیند و آن را به اشتراک می‌گذارد، این بهترین تبلیغ است.

http://www.banounews.ir/fa/News/255593/با-یکی-از-عجیب-ترین-هتل-های-دنیا-آشنا-شوید!
بستن   چاپ