آریا بانو
داستان اظهارات جنجالی مجری شبکه افق؛ از شروع تا عذرخواهی!
چهارشنبه 25 دي 1398 - 16:13:59
آریا بانو - آخرین خبر / زینب ابوطالبی در پی اظهارات حاشیه‌سازش در شبکه افق عذرخواهی کرد.
ماجرای صحبت‌های حاشیه‌ساز زینب ابوطالبی چه بود؟
صحبت‌های زینب ابوطالبی مجری شبکه افق در برنامه «انتقام سخت» حواشی زیادی به دنبال داشت.
ابوطالبی در این برنامه گفت: «اما گفتمانی که به آن باور داریم اقتضائاتی دارد و گاهی می‌طلبد که ما حماسی و جهادی زندگی کنیم؛... به برکت خونی که ریخته شد ما یک تکان جدی خوردیم که یا باید آن حرف‌ها را ببوسیم و کنار بگذاریم، ببخشید شاید توی دوربین من نباید این حرف را بزنم، ولی اگر کسی اعتقاد ندارد، جمع کند از ایران برود. برود همان جا‌هایی که همان رفاه و همان مدل زندگی را دارد و اگر اعتقاد داریم به نظرم باید جدی به میدان بیاییم. به نظرم امروز نشان دادیم که همه ما ایرانیان به یک مدل زندگی سلحشورانه احتیاج داریم و آن مدل را نیاز داریم.»
واکنش‌ها به سخنان مجری شبکه افق
سخنان زینب ابوطالبی واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.
در همین رابطه سیاوش صفریان‌پور نوشت: «این {تکه از اجرای تلویزیونی زنده} هم نوع دیگری از خطای انسانی است. تفاوتش در این است که آدم را در جا نمی‌کشد. از طرف خودم از تمام مردم سرزمینم عذرخواهی می‌کنم.»
دیگر مجری تلویزیون که در این باره واکنش نشان داد، المیرا شریفی‌مقدم بود. او نوشت: «من هم به جای ایشون معذرت می‌خواهم.»
المیرا شریفی‌مقدم هم این گونه واکنش نشان داد. او نوشت: «من هم به جای ایشون معذرت می‌خواهم.»
اکبر نبوی نوشت: «خواهر محترم! شما می‌توانی در صفحه یا صفحات شخصی خود، هر چه می‌خواهی بگویی، بنویسی و منتشر کنی، اما حق نداری در رسانه رسمی کشور، برای معترض یا حتی آشوبگر، حکم به رفتن از ایران بدهی...»
سوسن حسنی دخت ، این گونه اظهارنظر کرد: معلوم نیست این همه نفرت پراکنی در این موقعیت حساس، چه توجیهی دارد؟ چه کسانی از دوقطبی کردن جامعه سود می برند؟ ایران متعلق به همه ایرانیان است. یکدیگر را دوست داشته باشیم و به هم احترام بگذاریم .
عذرخواهی زینب ابوطالبی
بعد از بازخورهای زیاد این گفته‌ها زینب ابوطالبی با انتشار ویدئویی توضیحاتی از قبیل این که این برنامه مربوط روز تشییع سردار سلیمانی در تهران بوده و این که بخش های صحبت هایش به شکبه های اجتماعی راه پیدا کرده را ارائه و از مردم عذرخواهی کرد.



http://www.banounews.ir/fa/News/254251/داستان-اظهارات-جنجالی-مجری-شبکه-افق؛-از-شروع-تا-عذرخواهی!
بستن   چاپ