آریا بانو
درخواست برادر سردار سلیمانی درباره جانباختگان حادثه کرمان
سه شنبه 24 دي 1398 - 20:37:05
آریا بانو - مهر / برادر سردار سلیمانی گفت: از استاندار کرمان تقاضا داریم نسبت به خانواده‌های بازماندگان و حادثه دیدگان حادثه کرمان عنایت داشته باشد تا مبادا بیشتر از این آسیب ببینند.
حاج حسین سلیمانی عصر سه‌شنبه در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سردار جعفری در جمع مردم عزادار کرمان بیان داشت: وظیفه خود دانستم از طرف بازماندگان حاج قاسم از حضور شما مردم ایران و استان کرمان که در مراسم تشییع و تدفین سردار سلیمانی حماسه تاریخی آفریدید از صمیم قلب تشکر کنم هر چند زبانم قاصر است.
وی افزود: از مردم عزیزی که درب خانه‌های خود را بر روی مهمانان حاج قاسم گشودند و از آنها پذیرایی کردند تشکر می‌کنم.
برادر سردار سلیمانی گفت: از مسئولان استانی، برگزار کنندگان مراسم، نیروی انتظامی،همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی و آحاد مردم کمال تشکر را داریم.
وی یادآور شد: همچنین از خادمان حرم امام حسین (ع)، جمعی از سادات و سران عشایر کربلا که در مراسم حضور دارند تشکر و قدردانی می‌کنم و می‌خواهم که انتقام خون این شهیدان را از آمریکای جنایتکار بگیرند.
برادر سردار سلیمانی تصریح کرد: به خانواده‌های داغدار کسانی که در حادثه مراسم روز تشییع جان خود را از دست دادند تسلیت می‌گوئیم و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی را برای رفتگان خواستارم.
وی افزود: از استاندار کرمان تقاضا داریم نسبت به خانواده‌های بازماندگان و حادثه دیدگان عنایت داشته باشند تا مبادا بیشتر از این آسیب ببینند.

http://www.banounews.ir/fa/News/253881/درخواست-برادر-سردار-سلیمانی-درباره-جانباختگان-حادثه-کرمان
بستن   چاپ