آریا بانو
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تشریح کرد
جزئیات جلسه با معاونت هماهنگی ریاست جمهوری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی
سه شنبه 24 دي 1398 - 13:42:23
آریا بانو - شهرنوشت: رئیس شورای اسلامی شهر تهران جزئیات جلسه با معاونت هماهنگی ریاست جمهوری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را تشریح کرد. 

به گزارش خبرنگار شهرنوشت، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص برگزاری جلسه ای با معاونت هماهنگی رییس جمهور و خروجی این جلسه گفت: روز گذشته این جلسه برگزار شد و تمام دست اندرکاران تامین اتوبوس و واگن قطار در این جلسه حضور داشتند اما بانک مرکزی و سیستمی که باید تامین ریال کند موضوع را به نظر مقام معظم رهبری موکول کردند.
وی گفت: این مسئولان گفتند تا نظر مقام معظم رهبری را اخذ نکنند نمی توانند از صندوق پولی برداشته و به ریال تبدیل کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران توضیح داد: البته حرف های دیگری هم در این جلسه عنوان و گفته شد اگر همین ارز را هم بدهند و به ریال هم تغییر ندهند مشکلی نیست.
وی ادامه داد: وزارت صنعت و معدن معتقد بود با دلار هم می توانند اتوبوس های مورد نیاز را تامین کرد که اگر این اتفاق صورت بگیرد اقدام خوبی انجام خواهد شد.
هاشمی گفت: باید ریاست جمهوری این موضوع را در نامه ای به سمع و نظر مقام معظم رهبری برسانند تا این موضوع 300 میلیون دلاری محقق شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که اخیرا خانم فائزه هاشمی سخنانی درخصوص مسائل اخیر کشور داشتند، نظر شما در این خصوص چیست، گفت: شب پیش در مصاحبه ای گفتم که تضعیف مقام رهبری به صلاح کشور نیست.
وی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی هم سعی شان این بود که در داخل کشور و با حضور مقام معظم رهبری و رهبری ایشان موضوعات و مشکلات کشور را حل و فصل کنیم.
هاشمی در پاسخ به این سوال که شنیده شده بهاره آروین عضو شورای شهر تهران مرخصی گرفته است، گفت: هنوز مرخصی ایشان به دست من نرسیده است و اگر مرخصی بخواهند بنده بررسی خواهم کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/253701/جزئیات-جلسه-با-معاونت-هماهنگی-ریاست-جمهوری-برای-توسعه-ناوگان-حمل-و-نقل-عمومی
بستن   چاپ