آریا بانو
تفاهم نامه همکاری های علمی، تحقیقاتی و آموزشی مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد امضا شد
دوشنبه 23 دي 1398 - 14:58:07
وزارت رفاه
آریا بانو - تفاهم نامه همکاری های دوجانبه فی مابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد بمنظور افزایش سطح آگاهی جامعه هدف در خصوص شناخت و تبعات مصرف مواد مخدر و استفاده از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی دو نهاد امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمد حسین ریاحی در این جلسه با تشریح اهداف و دستاوردهای انعقاد این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه همکاری با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه هدف در خصوص شناخت و تبعات مصرف مواد مخدر و استفاده از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی دو طرف برای کاهش روند آسیب های اجتماعی منعقد می گردد.
مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد با تاکید بر منویات حیات بخش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص تهاجم فرهنگی افزود: با استفاده از ظرفیت های آموزش برای پیشگیری از جرایم و آسیب ها در جامعه، نیاز به تعامل و مشارکت سازنده خانواده ها است.
وی افزایش سطح آگاهی جامعه هدف، در شناخت و تبعات مصرف مواد مخدر را مهم دانست و تصریح کرد: جوانان‌ به‌ دلیل‌ داشتن‌ ویژگی‌هایی‌ چون‌استقلال‌طلبی‌ و کنجکاوی‌، هیجان‌ خواهی‌،پیروی‌ از همسالان‌ و عدم‌ انقیاد به‌ قدرت‌ والدین‌بیشتر در معرض‌ خطر مصرف‌ مواد هستند.
ریاحی ارایه ایده های نو آورانه و خلاقانه از طریق نخبگان علمی و انتظامی در پیشگیری از پیامدهای مصرف مواد مخدر و نیز هم افزایی برنامه ها در کاهش آسیب های مصرف مواد مخدر در نزد کارگران و خانواده ها، کارفرمایان و مدیران منابع انسانی از مهم ترین اهدافی دانست که در این تفاهم نامه دنبال می شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/253353/تفاهم-نامه-همکاری-های-علمی،-تحقیقاتی-و-آموزشی-مشترک-اداره-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-و-پلیس-مبارزه-با-مواد-مخدر-یزد-امضا-شد
بستن   چاپ