آریا بانو
کیمیا علیزاده بدون حجاب در مراسم سوگواری کشته‌شدگان سانحه هواپیما / عکس
دوشنبه 23 دي 1398 - 14:07:59
آریا بانو - عکس‌های کیمیا علیزاده بدون حجاب در فضای مجازی منتشر شده که حضور او را در مراسم یادبود کشته‌شدگان هواپیمای بویینگ 737 اوکراینی در یکی از دانشگاه های هلند نشان می دهد.

عکس‌های کیمیا علیزاده بدون حجاب در فضای مجازی منتشر شده که حضور او را در مراسم یادبود کشته شدگان هواپیمای بویینگ 737 اوکراینی در یکی از دانشگاه های هلند نشان می دهد.

کیمیا علیزاده مدال آور المپیک گذشته که تنها زن ایرانی و بانوی ورزشکار ایرانی محسوب می‌گردد که توانسته است در المپیک برای ایران مدال کسب کند.
او در آخرین پست خود با قرار دادن یک مطلب اعلام نمود که دیگر در زیر پرچم ایران مسابقه نخواهد داد و قرار است برای کشور دیگری در مسابقات المپیک شرکت کند.
به نظر می رسد با انتشار این مطلب از سمت او تصمیم قطعی خود را برای مهاجرت و خروج از ایران گرفته است و با این وضعیت نیز طبق قوانین بین المللی این تکواندوکار تا سال 2021 بعید به نظر می‌رسد که بتواند با پرچم کشور دیگری در مسابقات رسمی شرکت کند و تنها راه شرکت کیمیا علیزاده در مسابقات المپیک 2020 پناهنده شدن در یکی از کشورهای اروپایی و شرکت در این مسابقات در زیر پرچم آی او سی است.
شاید هم او قید شرکت در المپیک 2020 را زده و برای حضور در مسابقات رسمی تکواندو در در سال 2021 خود را آماده می کند .حال او در کشور هلند او به سر برده و در آنجا به تمرینات خود ادامه می‌دهد.
اکنون عکسی از کیمیا علیزاده بدون حجاب در فضای مجازی منتشر گشته که حضور او را در مراسم یادبود کشته شدگان هواپیمای بویینگ 737 اوکراینی در یکی از دانشگاه های هلند نشان می دهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/253335/کیمیا-علیزاده-بدون-حجاب-در-مراسم-سوگواری-کشته‌شدگان-سانحه-هواپیما---عکس
بستن   چاپ