آریا بانو
دیدار دوستانه والیبالیست‌های ایران و استرالیا
جمعه 20 دي 1398 - 22:37:16
آریا بانو - تیم ملی والیبال بانوان ایران فردا (شنبه) در یک بازی دوستانه، در تایلند به مصاف استرالیا خواهد رفت.

با پیشنهاد میترا شعبانیان، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان و موافقت کادر فنی استرالیا، فردا(شنبه) تیم‌های ملی بانوان ایران و استرالیا در یک بازی دوستانه در شهر ناخون راتچاسیما به مصاف هم می‌روند.
استرالیا تیم سوم گروه اول رقابت‌های انتخابی المپیک است که بعد از کسب دو باخت مقابل تایلند و چین‌تایپه به دور دوم رقابت‌های انتخابی المپیک نرسید.‌ این تیم نیز همچون سایر تیم‌هایی که به دور دوم رقابت ها راه پیدا نکرده‌اند، هنوز در محل برگزاری مسابقات حضور دارد به همین منظور سرمربی تیم ملی والیبال ایران از کادرفنی تیم ملی استرالیا درخواست انجام یک بازی دوستانه را کرد و این درخواست مورد موافقت مسئولان این تیم قرار گرفت.
این مسابقه با هدف استفاده بهینه از زمان صورت گرفت تا بازیکنان ایران بتوانند در طول مدت حضورشان در شهر ناخون راتچاسیما، بازی‌های تدارکاتی بیشتری داشته باشند و به تجربیاتشان اضافه شود.
بر اساس توافق انجام شده میان دو تیم، بازی ایران و استرالیا ساعت 14:30 دقیقه فردا به وقت محلی در سالن تمرینی مجاور سالن کوات (سالن اصلی مسابقات) برگزار خواهد شد.
همچنین کادرفنی تیم ملی ایران در نظر دارد در صورت موافقت یکی از تیم‌های قزاقستان یا چین‌تایپه، یک بازی دوستانه دیگر با یکی از این دو تیم داشته باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/252293/دیدار-دوستانه-والیبالیست‌های-ایران-و-استرالیا
بستن   چاپ