آریا بانو
چهره ها/ وقتی بهاره رهنما نگران رفت و آمد دختر پسرها می شود
پنجشنبه 12 دي 1398 - 15:24:24
آریا بانو - آخرین خبر / بهاره راهنما با انتشار تصویر غزاله و آرمان یعنی دختر و پسری که روزگاری دوست بودند و حالا به قاتل و مقتول مشهور فضای مجازی تبدیل شدند نوشت:«به کجا چنین شتابان؟
خانواده ای شش سال پیش دختر معصومشون رو از دست دادند و خانواده ای شش سال است که هر روز در بیم از از دست دادن پسر جوانشان هستند،خانواده آرمان خواهان بخشش هستند و خانواده غزاله سر در گم ‌ داغدار و در فشار اذهان عمومی ‌ جراید ‌ آدم های معروف برای صرف نظر از خون فرزندشان ،فقط خداوند جای حق نشسته ‌ حتما هر دو خانواده در جایگاه خود حق دارند و باید عذاب و جهنمی را که سال هاست تحمل کرده اند را درک کنیم،دیروز تقاضای قصاص آرمان یک ماه به تعویق افتاد ‌و من صبح با اضطراب گوشی موبایلم را باز کردم و متوجه خیر به تعویق افتادن حکم شدم....
در جایگاه یک مادر حرفی دارم با همه خانواده ها
وگرنه هرگز اجازه قضاوت بخودم نمیدهم،حرف من برای پیشگیری است، ما فرهنگ قومی خانوادگی تقریبا سنتی داریم و الگو برداری از روش فرزند پروری غربی و اینکه حواسمان به باید و نباید های آمد و شد ها و نظارت غیر مستقیم بر نوجوانانمان نباشد ،برای ما جواب نمبدهد!قطعا پدر و مادر غزاله و ارمان هم بجای خود سعی بسیار برای تربیت خوب جگر گوشه هایشان داشتند اما این روزها خیلی دختران و پسران نوجوان را میبینم که هیچ نظارتی بر آمد و شد ‌ و رفت و امدشان نیست ،بواسطه اینکه تدریس در دانشگاه دارم از طرفی خیلی بچه ها گلگی دارند که گوش شنوا و بزرگتری برای درد دل ندارند! نمیدانم چه باید کرد اما از دیروز ذهنم بشدت درگیر و گرفتار این موضوع است. و خواستم با این پست تلنگر کوچکی بخودمان بزنم ما پدر و مادرانی که غزاله ها و آرمان هایی در خانه داریم و چشم امید ایران فردا به آنهاست،همین.... پی نوشت:پدر و مادر غزاله عزیز و معصوم و مرحوم تسلیت و همدردی عمیق من را علیرغم پیام های چند نادان و نفرین و تهمت هایشان بپذیرید »

http://www.banounews.ir/fa/News/249490/چهره-ها--وقتی-بهاره-رهنما-نگران-رفت-و-آمد-دختر-پسرها-می-شود
بستن   چاپ