آریا بانو
بسکتبال دختران گرگان مهمان تهرانی خود را شکست داد
پنجشنبه 12 دي 1398 - 15:13:23
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - گرگان - تیم بسکتبال دختران گرگان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های ایران مهمان تهرانی خود تیم پاز را با شکست 81 بر 50 بدرقه و راهی پایتخت کرد.

در این دیدار که ظهر امروز پنجشنبه در سالن خانه بسکتبال گرگان به قضاوت مریم دهستانی به عنوان سرداور همراه با بنفشه بجنوردی و کیانا دادرس داور اول و دوم با نظارت سارا محبی در حضور بیش از 700 تماشاگر برگزار شد، میزبان در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 20 - 12، 24 - 13، 19 - 10 و 18 - 15 از حریف جلو افتاد.
شاگردان نیکا بیک‌لیک‌لی سرمربی تیم دختران شهر گرگان با ترکیب اولیه شادی عبدالوند، شیدا شجاعی، یاسمن محمدی، نیلوفر مفیدی و تینا عیسائیان وارد زمین شدند.
همچنین سیده‌ مهسا حسینی سرمربی تیم پاز قائدعلم، میرزایی، علی‌رضایی، غرویان و تقی‌زاده را به عنوان آغازگر رقابت راهی میدان کرد.
در این مسابقه تینا عیسائیان از گروه دختران شهر گرگان با کسب 23 امتیاز، 15 ریباند، 6 پاس منجر به گل، 4 توپ‌ربایی و تاثیرگذاری 26 بهترین بازیکن میدان شناخته شد و شیدا شجاعی دیگر بازیکن این تیم با 11 امتیاز، 13 ریباند و اثرگذاری 20 دیگر بازیکن موثر و امتیازآور تیم گرگان و زمین لقب گرفت.
همچنین عامریان و قائدعلم به ترتیب با 21 امتیاز و اثرگذاری 9 امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان تیم پاز تهران بودند.
عیسائیان و شجاعی به ترتیب با کسب 23 و 11 امتیاز و 15 و 13 ریباند به عنوان بازیکنان "دبل دبل" هفته شناخته شدند.
تیم بسکتبال دختران شهر گرگان در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه الف با کسب 7 برد و یک باخت و مجموع 15 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار دارد و در هفته نهم این رقابت‌ها 19 دی ماه جاری در گرگان میزبان تیم ستاد شرکت ملی گاز تهران خواهد بود.
تیم پاز تهران هم با هشت بازی 3 برد و 5 باخت و مجموع 11 امتیاز در رده چهارم این گروه قرار گرفت و 19 دی میزبان آسمان سترگ سپهرداد دیگر تیم تهرانی خواهد بود.
پیش از این نیز؛ دیدار رفت تیم‌های بسکتبال دختران شهر گرگان و پاز تهران با نتیجه 79 بر 65 به سود گرگان رقم خورده بود.
برچسب‌ها
لیگ برتر گرگان بسکتبال ورزش زنان ورزشی

http://www.banounews.ir/fa/News/249484/بسکتبال-دختران-گرگان-مهمان-تهرانی-خود-را-شکست-داد
بستن   چاپ