آریا بانو
چگونه می توان مانند جنیفر آنیستون به اندام متناسب و ایده آل رسید؟
دوشنبه 9 دي 1398 - 07:21:41
آریا بانو - انتخاب / یکی از ستاره های سرشناس هالیوودی که سالهاست به علت تناسب اندام و سلامت جسمانی مورد توجه قرار دارد، جنیفر انیستون است. او که همسر سابق برد پیت است، همیشه رژیمهای غذایی سختگیرانه ای را رعایت کرده است.
گرسنگی کشیدن مداوم و متناوب یکی از روش های مشابه روزه داری است که احیرا ثابت شده به لحاظ علمی فوایدی متعدد دارد. این نوع رژیم غذایی که با کلمه "روزه" شناخته می شود از سوی برخی از مشهورترین ستاره ها مورد توجه قرار دارد اما جنیفر آنیستین سالهاست این رژیم را رعایت می کند.
جنیفر آنیستون در گفتگو با رادیو تایمز گفت: "من روزه های متناوبی را انجام می دهم ، بنابراین هیچ غذای کاملی را طی ساعات صبح نمی خورم. من متوجه شدم که اگر به مدت 16 ساعت بدون غذای جامد بمانم، تغییر جسمی زیادی را تجربه می کنم.البته با قهوه و آب کرفس. من به مرور متوجه شدم که می توانم با این نوع گرسنگی همزمان بدنم را سم زدایی کنم و کاهش وزن داشته باشم."
اگر شما هم قصد دارید رژیِم 16/8 جنیفر آنیستون را رعایت کنید، باید 16 ساعت گرسنگی بکشید و 8 ساعت خوراکی بخورید. البته در آن 16 ساعت می توانید مایعات کم کالری بخورید اما از جامدات خبری نخواهد بود. روزه داری متناوب نه تنها منجر به بدن رویایی شما می شود بلکه سیستم ایمنی و دستگاه گوارش شما را نیز سالم تر می کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/246731/چگونه-می-توان-مانند-جنیفر-آنیستون-به-اندام-متناسب-و-ایده-آل-رسید؟
بستن   چاپ