آریا بانو
مربی تیم فوتبال شهرداری بم: با اشتباهات فردی 2 گل دریافت کردیم
شنبه 7 دي 1398 - 12:07:43
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- مربی تیم شهرداری بم گفت: شرایط گلزنی زیادی داشتیم اما اشتباهات فردی بازیکنان باعث شد تا موقعیت گلزنی را برای وچان کردستان فراهم کنیم.

تیم شهرداری بم در دیدار پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتبال زنان برابر وچان کردستان به برتری 3 بر 2 دست یافت و با 33 امتیاز قهرمان نیم فصل شد.
«مرضیه جعفری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دیدار دیروز برابر وچان کردستان عالی بود. تیم ما موقعیت زیادی داشت و خیلی از موقعیت‌ها را از دست دادیم. تیم وچان هم بازیکنان خوب زیادی دارد اما در کل شرایط آب و هوایی بازی را برای بم سخت کرد. نیمه اول یک بر صفر به نفع وچان به رختکن رفتیم.
وی افزود: نیمه اول یک خطا دارو به نفع تیم حریف گرفت و با اشتباه فردی بازیکن ما این خطا تبدیل به گل برای وچان شد. به کردستان فرصت دادیم تا دروازه ما را باز کند. در ادامه یک تک به تک را خراب کردیم اما اوایل نیمه دوم گل مساوی را زدیم. بازیکنان بم همه تلاش خود را کردند تا سه امتیاز بدست بیاورند و در آخرین لحظه‌ها با وجود آنکه بازی پایاپای بود گل برتری را در دروازه وچان جای دادیم.
مربی تیم شهرداری بم در خصوص «زهرا خواجوی» دروازه‌بان تیم وچان که در فصل گذشته گلر تیم بم بود، گفت: برای خواجوی خوشحالم که هر روز شاهد پیشرفت او هستم. این مهم نیست که گلر تیم ما به وچان رفته است. در فوتبال بازیکنان به هر دلایلی جابجا می‌شوند و در هر فصل تصمیم جدیدی می‌گیرند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی درباره اینکه شهرداری سیرجان نایب قهرمان فصل گذشته بود اما در این فصل به رده چهارم جدول سقوط کرد، خاطرنشان کرد: سیرجان هنوزم تیم خوب و بسیار خطرناک است. در فوتبال هزاران تغییر رخ می‌دهد و نتایج قابل پیش‌بینی نیست و جایگاه تیمی چون سیرجان با بد شانسی در جدول تغییر می‌کند. در این فصل تیم‌های وچان، ایلام، سپاهان و سیرجان خوب هستند و با کیفیت بازی می‌کنند.
جعفری بازی نکردن برخی از تیم‌ها در برابر بم را یکی از اتفاقات بد نیم فصل دانست و عنوان کرد: اگر این تیم‌ها جلوی ما بازی می‌کردند، امتیاز بم بهتر از این می‌شد اما بهترین اتفاق قهرمانی در نیم فصل بود و با اینکه نیمه نخست یک بر صفر عقب بودیم اما نتیجه خوبی را در پایان بازی کسب کردیم.
وی یادآور شد: از قضاوت داوران در این فصل راضی نیستم. تنها 2 داور داریم که فوق‌العاده سوت می‌زنند. همانطور که مربی و بازیکنان باید برای پیشرفت خود تلاش کنند، داوران هم باید همین کار را انجام دهند اما متاسفانه این امر رخ نمی‌دهد و شاهد افزایش سطح داوری‌ها نیستیم.
مربی تیم شهرداری بم با قیاس این فصل با نیم فصل گذشته گفت: فصل گذشته لیگ برتر تیز دیدارهای سختی را پشت‌سر گذاشتیم. گرچه با اقتدار قهرمان شدیم اما از لحاظ کیفیت برخی تیم‌ها بالاتر بود. اکنون نیز شاهد حضور تیم‌های مدعی چون وچان کردستان هستیم که در فصل گذشته در رده پایین‌تری قرار داشت.
برچسب‌ها
شهرداری بم فوتبال زنان

http://www.banounews.ir/fa/News/245446/مربی-تیم-فوتبال-شهرداری-بم--با-اشتباهات-فردی-2-گل-دریافت-کردیم
بستن   چاپ