آریا بانو
سرمربی وچان کردستان: به تجربه بالای شهرداری بم باختیم
جمعه 6 دي 1398 - 18:55:54
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - سنندج - سرمربی تیم وچان کردستان گفت: حساس ترین بازی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان امسال را به تجربه بالا و تسلط تیم شهرداری بم باختیم البته تیم ما هنوز به خودباوری لازم نرسیده است.

سمیه شهبازی روز جمعه در پایان دیدار با شهرداری بم که در واقع جدال مدعیان قهرمانی نیم فصل اول رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور بود در ورزشگاه ملک نیای سنندج اظهار داشت : پیش بینی می کردیم بازی سختی داشته باشیم چرا که تیم شهرداری بم چند سال است حرف اول را د ر فوتبال بانوان کشور می‌زند و از بازیکنان خوبی به ویژه در پست هافبک برخوردار است.
وی اضافه کرد: نیمه اول را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم اما در نیمه دوم تمرکز خود را از دست دادیم و گل اول را روی غافلگیری و کم تجربگی بازیکنان‌مان و توانایی و تجربه تیم شهرداری بم خوردیم.
شهبازی گل دوم را روی اشتباه بازیکنان خود در یافت کردیم، افزود: تیم وچان کردستان در عین برخورداری از بازیکنان جوان، چند بازیکن با تجربه را هم در اختیار دارد که به نوعی هم خوب است و هم سختی‌های خود را دارد.
وی گل سوم تیم شهرداری بم را حاصل هنرنمایی قنبری بازیکن این تیم دانست و یادآور شد: او نشان داد بازیکن بزرگی است و یک شوت زیبا می تواند گل‌های زیبایی بسازد.
سرمربی وچان کردستان با بیان اینکه تیم شهرداری بم، بازی باخته را به خوبی به برد تبدیل کرد، افزود: بازیکنان من هنوز به این خود باوری نرسیده اند که می توانند حرف اول فوتبال کشور را بزنند.
شهبازی تاکید کرد: سمیه خرمی تنها بازیکنی است که به این خودباوری رسیده است البته من توانستم این مهم را به او القا کنم و همانگونه که مشاهده کردید بازیکن موفقی است البته برای کار روی تک تک بازیکنان در این زمینه به زمان بیشتری نیاز داریم.
در نیم فصل دوم شکست امروز را جبران می کنیم
شهبازی درباره وضعیت و شرایط تیم وچان کردستان در نیم فصل دوم گفت: بازیکنی از دست نخواهیم داد و به جای فاطمه قاسمی که در رقابت‌های کافای آسیا دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و همین هم به سیستم ما ضربه زیادی زد، باید جایگزینی پیدا کنیم.
سرمربی وچان کردستان درباره حمایت های مالی از تیم اظهار داشت: تیم وضعیت بسیار مناسبی دارد و هیچ کمبودی نداریم حتی نسبت به تیم های رقیب یک سر و گردن هم بالاتر هستیم.
وی درباره وضعیت دیگر تیم ها برای نیم فصل دوم گفت: سپاهان و گاز ایلام رفته رفته آماده تر شده و سیرجان هم خود را تقویت کرده و به نظر می‌رسد هیچ تیمی در بازی‌های نیم فصل دوم از پیش باخته نباشد و این شرایط را برای ما سخت می‌کند.
در آخرین دیدار نیم فصل اول هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم وچان کردستان امروز میزبان شهرداری بم (قهرمان فصل گذشته) بود که در پایان 90 دقیقه تلاش نتیجه را 3 بر 2 به مهمان خود واگذار کرد.
برچسب‌ها
ایلام شهرداری بم سنندج لیگ برتر فوتبال ایران

http://www.banounews.ir/fa/News/245221/سرمربی-وچان-کردستان--به-تجربه-بالای-شهرداری-بم-باختیم
بستن   چاپ