آریا بانو
دروازه‌بان وچان کردستان رکورد کلین شیت در ایران را شکست
جمعه 6 دي 1398 - 12:42:51
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - سنندج - زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم وچان کردستان در رقابت های این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان با بسته نگه داشتن دروازه اش در 950 دقیقه رکورد کلین شیت در کشور را شکست.

خواجوی دروازه‌بان تیم وچان کردستان است که روز جمعه در دیدار پایانی تیمش در رقابت های نیم فصل برابر شهرداری بم قرار گرفت تا دقیقه 50 دروازه خود را بسته نگه داشت تا رکورد مهمی در فوتبال زنان و مردان کشور به نام خود ثبت کند.
این بازی که در پایان با نتیجه 3 بر 2 به نفع شهرداری بم صدرنشین این رقابت ها تمام شد و تیم وچان نیز به نایب قهرمانی نیم فصل رسید رکورد برترین دروازه‌بان کشور را نصیب زهرا خواجوی کرد تا بالاتر از پیام نیازمند دروازه بان سپاهان اصفهان که با 935 دقیقه رکوردار کیلن شیت در ایران بود، قرار گیرد.
زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران 11 سال است که فوتبال بازی می‌کند و 6 سال آن را در لیگ برتر توپ زده و این روزها با پیراهن تیم وچان کردستان به مصاف حریفان می‌رود و از انتخاب خود راضی است.
وی از 9 سالگی ورزش را با فوتسال آغاز کرد و نخستین حضورش در لیگ برتر را با تیم پاس همدان بود، این گلر جوان تیم ملی، سابقه حضور در تیم‌های پاس همدان، اشترانکوه ازنا، شهرداری بم، راه یاب ملل سنندج و وچان کردستان را دارد.
خواجوی با بسته نگه داشتن دروازه اش در 10 بازی گذشته نیم فصل لیگ برتر به دنبال شکستن رکورد پیام نیازمند بو د که امروز در دقیقه ٥٠ بازی حساس و پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در مقابل شهرداری بم گل خورد اما توانست دروازه خود را در ٩٥٠ دقیقه بسته نگه دارد.
اوایل لیگ نوزدهم ایران بود که پیام نیازمند با گل نخوردن در بازی مقابل سایپا، رکورد کلین شیت متوالی فوتبال ایران را از سید حسین حسینی گرفت و با 935 دقیقه به نام خود ثبت کرد.
نیازمند، رقیبان خود را در حسرت گلزنی به سپاهان گذاشت و به نفر اول در گل نخوردن تبدیل شد و حالا یک درو ازه بان زن رکورد او را شکست البته کمتر کسی فکر می‌کرد این رکورد توسط یک دروازه بان زن شکسته شود.
برچسب‌ها
فوتبال لیگ برتر کردستان بانوان

http://www.banounews.ir/fa/News/244149/دروازه‌بان-وچان-کردستان-رکورد-کلین-شیت-در-ایران-را-شکست
بستن   چاپ