آریا بانو
لحظه حمله ببر به پسر خردسال در باغ وحش
پنجشنبه 5 دي 1398 - 21:59:11
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / باغ وحش برای کودکان محلی جذاب به نظر می‌رسد و رفتن با خانواده به آنجا می‌تواند خاطره خوشی برای آن‌ها رقم بزند، اما مطمئنا برای یک کودک اهل دوبلین آخرین باری که به باغ وحش رفت، اینگونه نبود. این کودک که نامش مشخص نشده هنگامی که در پشت حفاظ شیشه محل نگهداری یک ببر نشسته بود توسط این حیوان مورد حمله قرار گرفت.
ویدئویی که منتشر شده است تلاش این حیوان برای چنگ انداختن به سمت این کودک را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این کودک در حالی که پشت به حفاظ شیشه‌ای نشسته است دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که کودک آماده گرفتن عکس می‌شود این ببر از پشت سر به او نزدیک شده و با پرش به سمت حفاظ شیشه‌ای به او حمله ور می‌شود. خوشبختانه حفاظ شیشه‌ای مانع آسیب به این پسر شد و او با وجود ترس شدید از این حادثه جان سالم بدر برد. در این ویدئو صدای قهقهه والدین این کودک در حالی که او با وقوع این اتفاق دچار ترس و وحشت شده است شنیده می‌شود.
ظاهرا پس از این حادثه پدر این کودک بیشتر از آنکه به فکر سلامت روانی کودک خود باشد، بیشتر به فکر داغ شدن ویدئوی تهیه شده خود و دریافت لایک بود. این ویدئو توسط پدر این کودک در توئیتر با کپشن «پسرم امروز در منوی باغ وحش دوبلین بود» منتشر شد. پس از انتشار در تاریخ 23 دسامبر بیش از 1.8 میلیون بیننده آن را مشاهده کردند و همچنین 45000 لایک دریافت نمود.
انتشار این ویدئو بازخورد کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران نوشت: «حفاظ شیشه‌ای جان این کودک را نجات داد، اما مطمئنا از نظر روحی و روانی به او آسیب وارد شده است.»

http://www.banounews.ir/fa/News/244055/لحظه-حمله-ببر-به-پسر-خردسال-در-باغ-وحش
بستن   چاپ