آریا بانو
شاهرود قهرمان بدمینتون دانشجویان دختر منطقه 9 شد
چهارشنبه 4 دي 1398 - 22:53:44
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - بجنورد- مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر منطقه 9 کشور که به میزبانی دانشگاه کوثر بجنورد جریان داشت، چهارشنبه‌شب با قهرمانی دانشگاه صنعتی شاهرود پایان یافت.

در این مسابقات تیم دانشگاه خیام مشهد عنوان دوم را از آن خود کرد و تیم های دانشگاه های فردوسی مشهد و حکیم سبزواری سبزوار نیز مشترکا عنوان سوم را به دست آوردند.
مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه 9 کشور از روز یکشنبه هفته جاری با شرکت 80 ورزشکار و داور از دانشگاه های حکیم سبزواری، فردوسی مشهد، دانشگاه سمنان، صنعتی شاهرود، غیرانتفاعی خیام مشهد، آموزشکده فنی و حرفه ای الزهرای (س) مشهد، مجتمع آموزش عالی اسفراین، دانشگاه بجنورد و دانشگاه کوثر آغاز شده بود.
در بخش انفرادی این رقابت ها نیز دلارام احمدی از دانشگاه سمنان اول و فاطمه سروقدی از دانشگاه صنعتی شاهرود دوم شد و مبینا خبیری از دانشگاه حکیم سبزواری و مونا جوادی از دانشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا(س) مشهد به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش دونفره آزاد نیز ملیکا محمدی و یاسمین شبیهی از صنعتی شاهرود اول شدند، مبینا بوجاری و الهام ابراهیم پور از دانشگاه فردوسی مشهد عنوان دوم را کسب کردند و مینا مکرمی و نوشین احمدزاده از دانشگاه بجنورد و مهلا عباسی و نوشین شیرین کرامتی از دانشگاه خیام مشهد به صورت مشترک رتبه سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.
رییس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: در این دوره از رقابت ها بدمینتون بازان دختر از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی و سمنان با یکدیگر رقابت کردند که نفرات و تیم های برتر این دوره از مسابقات به المپیاد دانشجویان کشور، که در تابستان سال آینده در دانشگاه گیلان برگزار می شود، راه یافتند.
علیرضا حسینی افزود: این دوره از مسابقات به صورت تیمی، انفرادی آزاد و دونفره آزاد برگزار شد و در پایان به تیم ها و نفرات برتر حکم قهرمانی، تندیس و جوایزی داده شد.
هم اکنون افزون بر سه هزار دانشجو در سه دانشکده علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی دانشگاه تک جنسیتی کوثر بجنورد زیر نظر 54 استاد و عضو هیات علمی تحصیل می کنند.
در استان خراسان شمالی بیش از 40 هزار دانشجو در دانشگاه‌های دولتی، پیام نور، آزاد و دیگر مراکز دانشگاهی تحصیل می‌کنند.
برچسب‌ها
بجنورد کوثر بدمینتون ورزش زنان خراسان شمالی دانشگاه ها

http://www.banounews.ir/fa/News/243754/شاهرود-قهرمان-بدمینتون-دانشجویان-دختر-منطقه-9-شد
بستن   چاپ