آریا بانو
برای آموزش زنان وزنه‌بردار مدرس جهانی به ایران می‌آید
جمعه 29 آذر 1398 - 08:49:28
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: مدرس جهانی از چین به ایران می‌آید تا به مربیان طراحی تمرین و آنتی‌دوپینگ را آموزش دهد.

«علی مرادی» روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: امسال برنامه‌های حمایتی ورزشی وزنه‌برداری زنان را با پشتیبانی کمیته ملی المپیک و وزارت وزش و جوانان انجام می‌دهیم. یکی از این برنامه‌ها استخدام مدرس جهانی برای آموزش به زنان وزنه‌بردار است.
وی افزود: با رایزنی‌هایی که انجام شد این مدرس از چین برای بخش طراحی تمرین در ایران حضور می‌یابد. وی یکی از بهترین مدرسان جهان است و مربیان در استان‌های مختلف در این کلاس حضور می‌یابند تا از فنون درست وزنه‌ زدن و تمرینات آگاهی یابند.
رییس فدراسوین وزنه‌برداری ادامه داد: این مدرس در کنار طراحی تمرین در این کلاس ویژگی‌های آنتی دوپینگ را آموزش می‌دهد. این کلاس در رشت همزمان با مسابقات قهرمانی جهان انتخابی المپیک در ایران از 12 تا 16 بهمن‌ماه برگزار می‌شود. همچنین هزینه‌های مربوط به استخدام مدرس جهانی را ما متقبل می‌شویم و در کنار آن همواره وزات ورزش و کمیته ملی المپیک از برنامه‌های فدراسیون حمایت می‌کنند.
وی افزود: در بخش زنان تجهیزات مناسب و زیادی نداریم. با توجه به اینکه «مهین فرهادی‌زاد» معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان قول مساعدی در این زمینه داده است. در آینده امکانات بهتری در اختیار زنان قرار می‌دهیم.
مرادی یادآور شد: امیدوارم برنامه‌های شناسایی استعدادها و نخبه‌پروری به سمت و سویی حرکت کند که در آینده به مدال‌های رنگارنگی در عرصه برون مرزی دست یابیم.
برچسب‌ها
وزنه برداری زنان علی مرادی

http://www.banounews.ir/fa/News/240920/برای-آموزش-زنان-وزنه‌بردار-مدرس-جهانی-به-ایران-می‌آید
بستن   چاپ