آریا بانو
فرهادی‌زاد در جمعی ملی پوشان کاراته: شما الگوهای ورزش هستید
چهارشنبه 27 آذر 1398 - 12:34:57
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- «مهین فرهادی‌زاد» معاون وزیر ورزش و جوانان در جمع ملی پوشان کاراته گفت: شما برندهایی هستید که با مدال آوری می توانید دختران زیادی را جذب ورزش کنید.

«مهین فرهادی‌زاد» امروز «چهارشنبه» در اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته زنان حاضر شد و با ملی پوشان گفت و گو کرد.
فرهادی زاد در این دیدار گفت: از اینکه در جمع ملی پوشان کاراته هستم بسیار خوشحالم و تلاش شما برای رسیدن به هدف‌تان باعث افتخار ماست.
وی افزود: در حال حاصر با آرامشی که فدراسیون برای شما فراهم کرده بهترین شرایط را دارید و حضور در مسابقات انتخابی المپیک هم بالاترین امتیاز برای شما به شمار می رود.
فرهادی‌زاد گفت: امیدوار به رفتن شما به المپیک هستیم و امیدوارم بهترین حالت ها همراه با سلامتی برای تان رقم بخورد و در شرایط عالی بدرخشید.
«اشرف امینی» سرپرست نایب رییسی و مدیر تیم های ملی کاراته زنان اظهار داشت: تا به این لحظه حمایت های خوبی از سوی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و شخص سید حسن طباطبایی، رییس فدراسیون به بخش زنان شده است.
امینی گفت: سمانه خوشقدم مربی خوب با اطلاعات فنی بالایی است که گام به گام در کنار بچه ها حضور دارد. مورد به مورد کاراته کاها و تمرینات شان را شبیه سازی و آنالیز کرده و برای هر کدام برنامه جداگانه ای تنظیم می کند.
عباسعلی کاپیتان ملی پوش تیم کاراته زنان گفت: خداروشکر همه شرایط برای ما فراهم است و همه از جمله فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان تلاش می کنند برای یک هدف که امیدوارم اتفاقات خوبی برایمان رقم بخورد.
برچسب‌ها
کمیته ملی المپیک سیدحسن طباطبایی وزارت ورزش و جوانان فرهادی زاد

http://www.banounews.ir/fa/News/240268/فرهادی‌زاد-در-جمعی-ملی-پوشان-کاراته--شما-الگوهای-ورزش-هستید
بستن   چاپ