آریا بانو
دبیر فدراسیون دو و میدانی اعلام کرد:
دو صحرانوردی دختران پنجشنبه در تهران برگزار می شود
دوشنبه 25 آذر 1398 - 19:49:53
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره برگزاری مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی کشور دختران در رده های سنی نوجوانان وجوانان در تهران گفت: برگزاری این مسابقه پنجشنبه هفته جاری در تهران حتمی است و دیگر نمی توانیم زمان آن را به تعویق بیاندازیم.

«هاشم صیامی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه قرار بود این مسابقات پنجشنبه هفته گذشته برگزار شود، افزود: فدراسیون و هیات تهران برای برگزاری این مسابقه در پنجشنبه گذشته مشکلی نداشت اما با توجه به میزان بالای آلودگی هوا در آن روز تصمیم گرفتیم مسابقات را در پنجشنبه هفته جاری برگزار کنیم.
وی افزود: خوشبختانه هوای تهران طی روزهای آینده با بارش باران و برف پاک خواهد شد و مشکلی برای برگزاری این مسابقات نداریم البته فدراسیون پیش از این از دستگاه‌های مرتبط از جمله سازمان هواشناسی این موضوع را استعلام و اطمینان حاصل کرد که فعالیت ورزشی در 2 روز دیگر مشکلی برای ورزشکاران نخواهد داشت.
دبیر فدراسیون دو و میدانی در پاسخ به این سوال که چنانچه این مسابقه به هر دلیلی برگزار نشود آیا باز هم آن را به زمان دیگری موکول خواهید کرد، اظهار داشت: سعی ما در برگزاری است اما اگر در زمان مقرر برگزار نشود، تصور نمی کنم یک بار دیگر بتوانیم این مسابقه را به تعویق بیاندازیم.
وی با اشاره به اینکه اگر هم بخواهیم این رقابت‌ها را برگزار کنیم تقویم رقابتهای فدراسیون این اجازه را به ما نمی‌دهد، اضافه کرد: تقویم رقابت‌های فدراسیون دیگر جای خالی ندارد از طرفی این روزها بر اساس برنامه‌ریزی قبلی در حال کار برای برگزاری رقابت‌های انتخابی داخل سالن هستیم همچنین به برپایی منظم اردوهای ملی پوشان توجه کرده و نیازهای آنان را برآورده کنیم.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چند ورزشکار ایرانی به مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند، گفت: براساس سهیمه‌ای که به کشورها اختصاص داده‌اند شرکت هشت ورزشکار ایرانی در این مسابقات قطعی شده است.
صیامی افزود: رقابت‌های انتخابی تیم ملی داخل سالن 18 و 19 دی ماه برگزار می‌شود و با نظر کارشناسان سازمان تیم‌های ملی، برگزیدگان راهی اردوی تیم ملی میشوند. پس از آن شرایط ورزشکاران بررسی و بهترین‌ها را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد.
رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا در ایران
صیامی با بیان اینکه مسابقات دو و میدانی داخل سالن در 12 ماده برگزار می‌شود عنوان کرد: بی شک با توجه به ارتباطات مطلوب فدراسیون با کنفدارسیون دو و میدانی آسیا و چین چنانچه ورزشکاران ما رکوردهای قابل قبولی کسب کنند و برای کسب مدال شانس داشته باشند، می‌توانیم حتی این تعداد را افزایش دهیم.
وی تاکید کرد: اما در ماده یا موادی که ورزشکار یا ورزشکاران ما شانسی برای کسب مدال یا حداقل رقابت قابل قبول با بهترین‌های آسیا را نداشته باشند کسی را اعزام نخواهیم کرد.
مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا 2020 چین بهمن ماه در چین برگزار می شود و قرار است ورزشکاران ایرانی نیز در این رقابت‌ها به میدان رفته و شانس خود برای کسب مدال را امتحان کنند.
دور قبل مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا در ایران برگزار و نمایندگان کشورمان در این مسابقات دوم شدند.
برچسب‌ها
فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی

http://www.banounews.ir/fa/News/239483/دو-صحرانوردی-دختران-پنجشنبه-در-تهران-برگزار-می-شود
بستن   چاپ