آریا بانو
الزام دانشگاه پیام نور برای ساماندهی پست کارکنانش
دوشنبه 25 آذر 1398 - 10:23:36
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / نمایندگان مجلس دانشگاه پیام نور را مکلف به تعیین پست سازمانی برای کارکنان این دانشگاه کردند.
دانشگاه پیام نور به تعیین پست سازمانی برای کارکنان این دانشگاه مکلف شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور با مواد 2، 3، 4 و 5 این طرح موافقت کردند.
طبق ماده 2:
دانشگاه پیام نور مکلف است پست سازمان متناسب برای کارکنان قراردادی موضوع این قانون را در قالب تشکیلات تفصیلی مراکز و واحد‌های تابعه از محل پست‌های سازمانی بلاتصدی مصوب موجود تعیین کرده و تخصیص دهد.
طبق ماده 3:
کارکنان قراردادی شاغل در پست‌های سازمانی تخصیص یافته در صورت دارا بودن شماره شناسه مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور و احراز شرایط امور و اختصاصی مندرج در آیین نامه ا ستخدامی دانشگاه به پیام نور تبدیل وضعیت می‌شود.
طبق ماده 4:
اولویت‌های تبدیل وضعیت برای نیرو‌های قراردادی بر اساس مفاد ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 2 دی 1391 با اصلاحات و الحاقات بعدی و بند "ج" ماده 87 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 14 اسفند 1395 با اصلاحات و الحاقات بعدی و نیز شاغلین مراکز و واحد‌های مستقر در استان‌های مرزی، مناطق جنگی و کمتر توسعه یافته تعیین می‌شود.
طبق ماده 5:
اعمال آثار استخدامی مدارک تحصیلی مشمولان این قانون بدون استفاده از مأموریت آموزشی و هزینه شخصی و خارج از ساعات اداری اخذ کرده‌اند در صورت پیش بینی در شرایط احراز پست سازمانی تخصیص یافته صرفا در قالب مدارک تحصیلی تعیین شده به عنوان سقف و کف مصوب قابل اجرا است.

http://www.banounews.ir/fa/News/239201/الزام-دانشگاه-پیام-نور-برای-ساماندهی-پست-کارکنانش
بستن   چاپ