آریا بانو
خبرهای خوش برای هوای تهران؛ صندوق ذخیره به کمک بدقولی چندین ساله مسئولین آمد
يکشنبه 24 آذر 1398 - 10:36:00
آریا بانو - فارس / رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس کل بانک مرکزی، جهانگیری و برخی از وزرا در مورد توسعه حمل و نقل عمومی گفت: بزودی سه هزار اتوبوس برای تهران خریداری می‌شود و تولید واگن نیز آغاز خواهد شد.
محسن هاشمی در جلسه شورای شهر تهران با ابراز تاسف از استعفای معاون حمل و نقل شهرداری تهران از خبرهای خوب برای هوای تهران سخن به میان آورد و اظهار داشت: هفته گذشته جلسه هیات دولت که با حضور جهانگیری، رئیس کل بانک مرکزی،‌ وزیر نفت،‌ وزیر صمت، رئیس صندوق ذخیره ارزی و شهردار تهران و تعداد دیگری از مسئولین مرتبط با حمل و نقل عمومی جلسه‌ای برگزار شده بود، نتایج موثری به همراه داشت.
هاشمی اعلام کرد : در این جلسه دستور قاطع خرید سه هزار اتوبوس انجام گرفت و بزودی این مساله محقق می‌شود.همچنین تولید واگن مترویی در کشور بررسی شد و این موضوع نیز آغاز می‌شود و انشاءاله در آینده وضعیت مناسبی را در حوزه حمل و نقل عمومی شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: از مدیریت اجرایی شهرداری می‌خواهم این موضوع ر ا پیگیری کنند چرا که پس از این دیگر دیگر توپ حمل و نقل عمومی در زمین شهرداری افتاده است.
از سوی دیگر، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران نیز با تایید پای کار آمدن صندوق ذخیره ارزی برای خرید 3 هزار دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه کرد: اتفاقات خوبی در حوزه توسعه واگن‌های مترو نیر در حال رخ دادن است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پایان گفت: خرید سه هزار دستگاه اتوبوس در یک بازه زمانی انجام می‌گیرد ولی اجرایی شدن آن در مقطع کوتاه امکانپذیر نیست.

http://www.banounews.ir/fa/News/238704/خبرهای-خوش-برای-هوای-تهران؛-صندوق-ذخیره-به-کمک-بدقولی-چندین-ساله-مسئولین-آمد
بستن   چاپ