آریا بانو
فارس و کهگیلویه هم در وحشت قرص‌های مشکوک فرو رفت
يکشنبه 24 آذر 1398 - 09:03:15
آریا بانو - فارس / کیک‌های آلدوه به قرص های مشکوک در مدارس لامرد و بهمئی هم مشاهده شد.
روز گذشته در دو مدرسه در سطح شهر لامردِ استان فارس و دریکی از مدارس دخترانه شهرستان بهمئیِ استان کهگیلویه و بویراحمد، نمونه هایی از کیک‌های حاوی قرص هایی مشکوک پیدا شد.
به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان لامرد از شهرستان‌های استان فارس، کارشناسان شبکه بهداشت با حضور در این واحدهای آموزشی مشغول بررسی موضوع شدند و به علاوه بررسی‌های لازم توسط برخی از نهادهای دیگر نیز در حال انجام است که نتیجه آن اطلاع‌رسانی می‌شود.
از سوی دیگر حکمت اله سنایی فرماندار بهمئی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویر احمد نیز با اعلام این خبر اعلام کرد کیک‌های آلوده به قرص شنبه دراین شهرستان هم مشاهده شده است.
وی اضافه کرد:امروز صبح یکی از دانش آموزان با خرید کیک از بوفه مدرسه متوجه وجود قرص در کیک شد که این اتفاق با برنامه ریزی و واکنش سریع آموزش و پرورش مواجه و کیک های آلوده از بوفه مدرسه دخترانه شهر لیکک جمع آوری شد.
سنایی اظهار داشت: در تحقیقات مشخص شد بوفه مدرسه ، کیک های آلوده را از یکی از صنوف شهر لیکک خریداری کرده بود و با مراجعه مسئولان آموزش و پرورش و کارشناسان شبکه بهداشت، کیک های آلوده از مغازه های سطح شهر جمع آوری شد.
سنایی تصریح کرد: تاکنون هیچ گونه خبری از مسمومیت دانش آموزان براثر مصرف کیک های آلوده به قرص گزارش نشده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/238641/فارس-و-کهگیلویه-هم-در-وحشت-قرص‌های-مشکوک-فرو-رفت
بستن   چاپ