آریا بانو
خبرهای جدید از کیک‌های مشکوک؛ از ایجاد مسمومیت در ارومیه تا کشف در یک قدمی پایتخت
شنبه 23 آذر 1398 - 23:42:17
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / در روزهای گذشته وجود قرص در کیک و بیسکویت در برخی استان‌های جنوبی کشور خبر ساز شده بود. اما امروز خبر وجود این قرص‌های مشکوک در نزدیکی تهران و غرب کشور نیز رسانه‌ای شد. در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از کشف کیک‌های آلوده به قرص در استان البرز خبر داد. همچنین امروز تعدادی از دانش آموزان در ارومیه به یکی از بیمارستانهای این شهر بر اثر مسمومیت کیک‌های آلوده به قرص به بیمارستان منتقل شدند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص این اتفاق گفت: 18 نفر از دانش آموزان یکی از مدارس ارومیه با علامت تهوع و شکم درد به بیمارستان طالقانی ارومیه امروز شنبه مراجعه کرده بودند که بعد از چند ساعت تحت نظر و انجام مراقبت ها و آزمایشات پزشکی همه آنها از بیمارستان مرخص شدند. به گزارش مهر، وی با بیان اینکه این قرص عواقب خطرناکی ندارد عنوان کرد: از این موارد مشابه در سه شهرستان اشنویه، سردشت وپیرانشهر نیز گزارشاتی داشته ایم که مورد از سوی نهادهای ذیربط در دست بررسی است.
همچنین عصر امروز رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: پس از بررسی و آزمایشات پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد که قرص‌های موجود در کیک‌های خوراکی ماده مخدر نبوده و قرص «هیوسین» بوده است. سردار زاهدیان ادامه داد: اینکه این کار با چه هدفی انجام شده در حال بررسی است و قطعا نتایج آن اعلام خواهد شد و پلیس تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

http://www.banounews.ir/fa/News/238607/خبرهای-جدید-از-کیک‌های-مشکوک؛-از-ایجاد-مسمومیت-در-ارومیه-تا-کشف-در-یک-قدمی-پایتخت
بستن   چاپ