آریا بانو
انرژی درمانی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان نیست
شنبه 23 آذر 1398 - 23:39:54
آریا بانو - ایرنا / رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با هشدار نسبت به فعالیت برخی از فرقه های نوظهور در زمینه انرژی درمانی گفت: این شیوه ردمانی به هیچ وجه مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیست.
دکتر قدرت اخوان اکبری شنبه شب به دستگیر اعضای 2 فرقه نوظهور منحرف در استان که فعالیت‌هایی نیز رد زمینه انرژی درمانی نیز داشته اند، افزود: انرژی درمانی یکی از موارد غیرقانونی است که افرادی با سودجویی از این روش برای درمان برخی بیماری‌ها بویژه بیماری‌های خاص وصعب‌العلاج سوء استفاده می‌کنند.
وی بیان کرد : انرژی درمانی به هیچ وجه مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی نبوده و روش ثابت شده علمی برای درمان بیماری‌ها محسوب نمی‌شود.
وی از شهروندان استان اردبیل خواست تا در این طمینه هوشیار بوده و فریب سودجویان را نخورند و در صورت برخورد با این گونه موارد حتما به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اطلاع دهند تا برخورد لازم صورت گیرد.
هفته گذشته اعضای دو فرقه نوظهور توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) در اردبیل دستگیر شدند.
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه این افراد با امور واهی و خلاف واقع به کسب اموال نامشروع می‌پرداختند،گفت: فعالیت‌های این گروه مبنای عقلی و شرعی نداشته و زمینه انحراف از مسیر حقیقی زندگی افراد را بدون اطلاع صحیح از واقعیت و موضوع فراهم می‌کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/238589/انرژی-درمانی-مورد-تایید-وزارت-بهداشت-و-درمان-نیست
بستن   چاپ