آریا بانو
سرمربی تیم ملی والیبال زنان: اکنون زمان انتقاد نیست
شنبه 23 آذر 1398 - 13:14:48
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم ملی والیبال زنان گفت: تیم ملی والیبال زنان نسبت به گذشته جوان‌تر شده است. اکنون زمان انتقاد از این تیم نیست و باید از ملی‌پوشان حمایت شود.

«میترا شعبانیان» روز شنبه اظهار داشت: تیم ملی والیبال زنان جوان شده و الان زمان حمایت از بازیکنان جوان است. این تیم باید حمایت شود تا روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان بالا برود. نباید وقتی تیمی در فاصله زمانی کوتاه در حال آماده‌سازی و اعزام است، مورد هجمه قرار گیرد.
وی درخصوص اضافه شدن آنالیزور به تیم ملی زنان اضافه کرد: آنالیزور تیم از ابتدای اردوی دوم به جمع بازیکنان اضافه شد و پیش از این نیز بازیکنان فیلم بازی‌های حریفان را تماشا می‌کردند. با حضور آنالیزور نیز برای تیم جلسات آنالیز برگزار می‌کنیم تا با حریفان خود بیشتر آشنا شوند.
شعبانیان ادامه داد: با ترکیب تیم ب و یا تیم دوم ایران و با حضور بازیکنان جوان‌تر در مسابقات انتخابی المپیک شرکت می کنیم. زیرا این والیبالیست ها در اردوهای قبلی خیلی فرصت حضور در تیم را نمی‌یافتند. ملی‌پوشان متولدین 76 تا 82 هستند و باید به مسابقات بروند تا محک زده شوند. آنان باید در میادین بزرگ، تجربه کسب کنند تا رقابتی میان آنان با بازیکنان تیم ملی بزرگسال ایجاد شود. 2 تیم آماده و با تجربه باعث پیشرفت تیم ملی می شوند و حضور بازیکنان جوان‌تر، مهم‌ترین دستاورد فدراسیون است.
مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال زنان ایران برای مسابقات انتخابی المپیک تا بیست و پنجم آذر ادامه دارد.
مسابقات انتخابی المپیک والیبال زنان در آسیا، 17 تا 22 دی در تایلند برگزار می شود و ملی‌پوشان با تیم‌های کره‌جنوبی، اندونزی و قزاقستان همگروه هستند.
منبع: فدراسیون والیبال

برچسب‌ها
تیم ملی والیبال زنان میترا شعبانیان

http://www.banounews.ir/fa/News/238325/سرمربی-تیم-ملی-والیبال-زنان--اکنون-زمان-انتقاد-نیست
بستن   چاپ