آریا بانو
کدام دمنوش برای گروه خونی شما مناسب است؟
جمعه 22 آذر 1398 - 18:45:39
آریا بانو - چاره‌ چی / دمنوش و چای از سالم ترین نوشیدنی ها هستند و تاثیرات آنها بر گروه های خونی متفاوت است به همین دلیل بهتر است با توجه به نوع گروه خونی تان نوع نوشیدنی را انتخاب کنید.
– گروه خونی A
افراد با این گروه خونی افرادی عاطفی و حساب گر هستند که بیشتر از بقیه در معرض استرس قرار می گیرنلد به همین دلیل هم برای این افراد ترکیب دمنوشی از گل یاس، چای سبز،گل همیشه بهار و آویشن فوق العاده خواهد بود و باعث می شود آرامتر شوند.
– گروه خونی B
افراد با این گروه خونی سرعت متابولیسم کندی دارند و به همین دلیل دچار بیماری های خود ایمنی، چاقی و اضطراب می شوند و این افراد لازم است چای سبز تازه یا چای سیاه بدون افزودنی و قند بنوشند تا سرعت متابولیسم بدنشان افزایش پیدا کند.
– گروه خونی AB
گروه خونی AB کسانی هستند که درونگرا و آرام بوده به همین دلیل استرس زیادی ندارند اما مشکلی که این افراد دارند میل جنسی کمتر در مقایسه با دیگران است به همین منظور انواع چای سبز با ترکیب نعناع و پونه، گزنه برای این افراد مناسب است و ترکیب چای سبز و نعناع به شدت به آنها توصیه شده و برایشان مفید است.
– گروه خونی O
این افراد باید از مصرف شیر و گلوتن خودداری کنند زیرا حتی اگر هیچ استرسی هم نداشته باشند ترشح زیاد اسید معده در آنها به شدت آزار دهنده می شود. چای سبز و زنجبیل برای این افراد عالی است و می توانند از زنجبیل در همه نوشیدنی هایشان استفاده کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/237997/کدام-دمنوش-برای-گروه-خونی-شما-مناسب-است؟
بستن   چاپ