آریا بانو
عجیب‌ترین لباس‌های عروس و داماد
سه شنبه 19 آذر 1398 - 23:13:55
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / برخی عروس و داماد‌ها انگار دوست دارند علاقه شخصی یا عشق به یک مد یا چیز خاص را در لباس عروسی خود پیاده کنند. این لباس عروس‌ها می‌تواند از مواد متفاوتی تهیه شود و برخی عروس و داماد‌ها در واقع دوست دارند در روز عروسی با لباسشان حرف بزنند یا پیامی را به دیگران برسانند.
در این مطلب، عروس و داماد‌هایی را خواهید دید که از بادکنک، تم هلو-کیتی و حتی پوشک بچه استفاده کرده‌اند تا یک لباس عروسی متفاوت را بر تن کرده و همه را شوکه کنند.
شرک و فیونا
بعضی از مردم می‌دانند چطور چیز‌های بامزه و سرگرم‌کننده درست کنند. علاوه بر این، می‌دانند که چطور کل یک عروسی را به یک تجربه عجیب، غیرمتعارف و باورنکردنی مبدل سازند. نظرتان در مورد یک شرک و فیونای زنده و طبیعی چیست؟
این دو عروس و داماد که اتفاقا خیلی هم شاد به نظر می‌رسند انگار رویای تمام زندگی‌شان به حقیقت پیوسته است. سبزند و شاد و متاهل. چیزی هست در این تصویر که دوستش نداشته باشید؟
لباس عروس کاکتوسی

آن‌هایی که شیفته گیاهان هستند قطعا کاکتوس را هم دوست دارند. کاکتوس در عرض مدت کوتاهی توانست گیاه مورد علاقه همه شود. اگر چه، یک عروس خانم تصمیم گرفت این علاقه را به شکل دیگری نشان دهد.
او در یک حرکت عجیب و برای نشان داد عشق زیادش به گیاهان خودش را در لباس عروسی متمایز به شکل کاکتوس در معرض نمایش گذاشت. البته در رساندن پیامش موفق هم شده است. اما چیزی که دوست داریم بدانیم این است که او چطور برای غذا خوردن دست‌هایش را از لباسش بیرون می‌آورد؟
پوشک بچه

به نظر می‌رسد هیچ لباسی تا به اینجا ما را به اندازه این لباس شگفت‌زده نکرده است: لباسی که تماما از پوشک بچه درست شده!
اگر بچه دارید، طبیعی است که آن‌ها هم روز عروسی همراهتان باشند. اما این قدرش خیلی تندروی نیست؟ هر چند این لباس حداقل دوام می‌آورد و قطعا بعدا از آن به خوبی استفاده می‌شود.
یک گاز از لباس

برخی از مردم به کاربردی بودن هر چیز بیشتر فکر می‌کنند. این عروس خانم دوست داشته لباسش هم کاربردی باشد و هم خوردنی!
اگر بخواهید یک تکه کیک بخورید، باید بروید و با عروس خانم همنشین شوید. این طور است که تمام روز جشن، عروس خانم سرش با مهمانان گرم است.

http://www.banounews.ir/fa/News/237047/عجیب‌ترین-لباس‌های-عروس-و-داماد
بستن   چاپ