آریا بانو
جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر میزبان آثار یلدایی می‌شود
سه شنبه 19 آذر 1398 - 13:15:29
آریا بانو - نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر که با رویکرد تجلیل و تکریم از مقام شامخ مادر در حوزه سینما، ادبیات و هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد، آثار مرتبط با شب یلدا و مادر را می‌پذیرد.

به گزارش هنرآنلاین ، روابط عمومی نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر از همه عکاسان، فیلمسازان، شاعران، طراحان، نقاشان و نویسندگان دعوت کرد که کلیه آثارشان با محوریت "مادر و شب یلدا" را برای حضور در بخش‌های مختلف این جشنواره ارسال نمایند.
نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مهر مادر در بخش‌های " فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند"، "شعر و ترانه "، "داستان کوتاه"، "خاطره"، "نقاشی"، "پوستر"، و "عکس" برگزار می‌شود.
جشنواره مهر مادر پیرامون موضوعات روز مادر، مادران شهدا و ایثارگران، مهر مادر در تربیت فرزندان، ایثار و از خودگذشتگی مادران، حضرت زهرا (س) الگوی مادران، نقش شیر مادر در تغذیه نوزادان، مهر مادر از گذشته، حال و آینده، تاثیر مهر مادر درخانواده و اجتماع، مهر مادر در فرهنگ، آداب و رسوم ، نقش مادربزرگ در تحکیم و انسجام خانواده و موضوع ویژه" بیسکویت مادر" و ... طراحی شده و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در 26 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه اعلام شده و علاقه‌مندان به حضور در بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی هنری می‌توانند از طریق سایت http://mehremadarfestival.ir/ در نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر ثبت نام کرده و آثار خود را ارسال نمایند.
جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر با حمایت بخش خصوصی و به صورت مستقل به دبیری عبدالستار کاکایی از مستندسازان و شاعران کشور، بهمن ماه سال جاری همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/236769/جشنواره-فرهنگی-هنری-مهر-مادر-میزبان-آثار-یلدایی-می‌شود
بستن   چاپ