آریا بانو
ناظمی: دیدارهای لیگ برتر فوتبال زنان فشرده نیست
دوشنبه 18 آذر 1398 - 09:17:53
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- مسوول مسابقات فوتبال زنان در واکنش به سخنان مربیان تیم‌ها در خصوص فشردگی دیدارهای لیگ برتر، گفت: این مسابقات فشرده نیست و طبق روال قانونی برگزار می‌شوند.

«گلاره ناظمی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: اگر تیمی از حضور در 2 دیدار انصراف دهد، از لیگ برتر حذف می‌شود. تیم زاگرس شیراز نیز در یک بازی شرکت نکرد و باید این مشکلات را برطرف کند. تیم پارس جنوبی بوشهر نیز 2 هفته گذشته مشکل مالی داشت و نتوانست در یک دیدار شرکت کند. تیم هیات فوتبال البرز هم مشکل مالی ندارد. پنج روز فاصله میان هفته هفتم و هشتم بوده است و اینکه هیات فوتبال البرز دیدار خود را به دلیل این مدت زمانی لغو کند، کار حرفه‌ای نیست. این دیدارها طبق روال و قرعه برگزار می‌شود و فاصله بازی‌ها قانونی است
ناظمی با ارزیابی دیدارها تا هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان، خاطرنشان کرد: در این چند هفته شهرداری بم و آذرخش کردستان در صدر جدول قرار گرفتند. پالایش گاز ایلام، سپاهان، شهرداری سیرجان و هیات فوتبال البرز که به ترتیب تا رده ششم جدول قرار دارند، رقابت نزدیک و هر کدام 2 امتیاز با هم اختلاف دارند. در جدول لیگ از ذوب اهن اصفهان اختلاف امتیازی تیم‌ها بیشتر می‌شود و از 6 امتیاز و 5 امتیاز تا پایین جدول ادامه دارد.
وی در پاسخ به این پرسش که برخی از مربیان از شیوه برخورد داوران ناراضی هستند و معتقدند که اشتباهات داوری نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، گفت: این حرف را تایید نمی‌کنم. به این دلیل که قرار نیست که داور به حرف مربی گوش دهد. داور و مربی هیچگاه با یکدیگر هم عقیده نیستند و 2 موضع متفاوت دارند. داور چیزی که می‌بیند را قضاوت می‌کند و شاید خوشایند مربی نباشد. ممکن است، برعکس باشد و داوران اشتباه و باید مربیان در مسابقات آرامش خود را حفظ کنند. برای جلوگیری از درگیری و تشنج در لیگ برتر بهترین راه ارسال اعتراضات به کمیته داوران است.
برچسب‌ها
گلاره ناظمی فوتبال زنان

http://www.banounews.ir/fa/News/236208/ناظمی--دیدارهای-لیگ-برتر-فوتبال-زنان-فشرده-نیست
بستن   چاپ