آریا بانو
3 صبحانه گرم و خوشمزه که انرژی می بخشد
دوشنبه 18 آذر 1398 - 08:38:26
آریا بانو - آخرین خبر / با این وجود، اگر می‌خواهید در طول روز پرانرژی باشید، بهتر است کمی زودتر از خواب بیدار شوید و یک صبحانه لذیذ برای خود آماده کنید. مخصوصاً که خارج شدن از یک تختخواب گرم و روبرو شدن با هوای سرد بیرون از خانه با یک صبحانه سرد و کهنه، کار راحتی نیست. البته نیازی نیست که زمان زیادی را صرف مهیا کردن صبحانه کنید و با انتخاب یک غذای مناسب که آماده کردن آن زیاد وقت‌گیر نیست، روز خود را با صبحانه‌ای گرم آغاز کنید.
سیب زمینی شکم‌پر
این غذا که معمولاً به عنوان شام صرف می‌شود می‌تواند راه خود را به میز صبحانه شما نیز باز کند. مواد داخل سیب زمینی شامل گوشت چرخ‌کرده، پیاز یا پیازچه، سبزیجاتی مانند جعفری، پنیر پیتزا و ادویه می‌باشد که طبیعتاً می‌تواند با توجه به سلیقه غذایی شما تغییر کند.
نان تُست پرشده با شکلات و موز
این صبحانه مخصوص عاشقان شکلات است که بسیار خوشمزه است و می‌توان به راحتی و در عرض چند دقیقه آن را آماده کرد. کافی است مقداری شکلات و موز برش داده شده را بر روی چند عدد نان تُست بریزید و داخل فر قرار دهید.
پنکیک کدو حلوایی
پنکیک صبحانه‌ای ساده و در عین حال خوشمزه است که طعم‌های مختلفی از آن در سراسر جهان وجود دارد. شما می‌توانید به جای خمیر پنکیک‌های کلاسیک، از پوره کدو حلوایی استفاده کرده و در عرض چند دقیقه، یک پنکیک خوش‌طعم فصلی آماده کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/236174/3-صبحانه-گرم-و-خوشمزه-که-انرژی-می-بخشد
بستن   چاپ