آریا بانو
بابک زرین: کارهای نسل جدید موسیقی خوب و قابل احترام است
يکشنبه 17 آذر 1398 - 07:56:49
آریا بانو - زرین تهیه‌کنندگی چند خواننده جوان را بر عهده گرفته‌ است که به گفته او آینده درخشانی در انتظارشان است.

سرویس موسیقی هنرآنلاین: بابک زرین آهنگساز و تنظیم‌کننده درباره فعالیت‌های جدید خود به هنرآنلاین توضیح داد: این روزها مشغول ساخت آهنگ تیتراژهای ابتدایی و انتهایی سریال "دل" هستم. این پروژه سومین همکاری من با منوچهر هادی است که پیش از این با او در پروژه‌های "رحمان 1400" و سریال "عاشقانه" همکاری داشتم و از این همکاری‌ها رضایت دارم.
او ادامه داد: در پروژه جدید، رضا بهرام و شهاب مظفری به‌عنوان خواننده حضور دارند. خوانندگی تیتراژ ابتدایی "دل" را بهرام بر عهده دارد و تیتراژ انتهایی را مظفری خوانده است. آن‌ها به غیر از تیتراژ ابتدایی و انتهایی، هر کدام دو قطعه دیگر به آهنگسازی من در طول سریال اجرا خواهند کرد. البته همکاری من با مظفری تداوم خواهد داشت و صرفاً به آهنگ‌های پروژه "دل" محدود نمی‌شود.
او درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: همچنین مشغول ساخت موسیقی تازه‌ترین فیلم سینمایی محمدحسین لطیفی با نام "مرد نقره‌ای" هستم که قرار است برای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حاضر شود. فیلم درباره نخبگانی است که از بین نوجوانان ایرانی انتخاب شده‌اند و با عزم و اراده خود و در جریان داستانی جذاب ناجی کشورهای دیگر می‌شوند و پرچم کشورمان را به اهتزاز درمی‌آورند. "مرد نقره‌ای" یک کار عاشقانه-سیاسی است که خوانندگی تیتراژ آن را محمد اصفهانی بر عهده دارد. ترانه تیتراژ سروده علی ایلیا است.
زرین اضافه کرد: من تهیه‌کنندگی چند خواننده جوان را نیز بر عهده گرفته‌ام که هرکدام از آن‌ها استعدادهای درخشانی در زمینه خوانندگی هستند و آینده درخشانی در انتظارشان است. سعید شریعت، اشکان کیانی و امیر دست‌کشان سه نفری هستند که همکاری با آن‌ها را به‌عنوان خواننده آغاز کرده‌ام. آن‌ها فعلاً کارهای خود را به‌صورت تک‌آهنگ منتشر می‌کنند. بعد از این که کارهای آن‌ها به‌طور کامل شنیده شد برای برگزاری کنسرت اقدام خواهیم کرد، اما با وجود شرایط فعلی حاکم بر بازار موسیقی عملاً به فکر انتشار آلبوم نیستیم.
این هنرمند ادامه داد: علاوه بر این با محمد علیزاده همکاری می‌کنم و قرار است تک‌آهنگ جدید او احتمالاً به مناسبت شب یلدا با نام "بارون نم‌نم" با ترانه علی ایلیا، موسیقی خودم و تنظیم بهتاش زرین منتشر و پخش شود.
این تنظیم‌کننده در پایان گفت: امیدوارم حال موسیقی‌مان خوب شود و نسل قدیم و جدید به هم احترام بگذارند. کارهای نسل جدید موسیقی واقعاً خوب و قابل احترام است. آن‌ها ایده‌های خیلی خوبی دارند که باید بیشتر استفاده شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/235710/بابک-زرین--کارهای-نسل-جدید-موسیقی-خوب-و-قابل-احترام-است
بستن   چاپ