آریا بانو
عضو شورای انقلاب فرهنگی: باید از توانمندی مدیریتی زنان استفاده کرد
دوشنبه 11 آذر 1398 - 16:17:03
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران - رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان انقلاب فرهنگی گفت: با ادغام انجمن‌های ورزشی در فدراسیون‌ها جایگاه مدیریتی زن تنزل یافت و این در حالی است که باید از توانمندی مدیریتی زنان کشور استفاده کرد.

زهرا آیت‌الهی روز دوشنبه در نشست نایب رییس‌های فدراسیون‌های ورزشی در آکادمی ملی المپیک گفت: فکر می کنم نمره ورزش زنان و روند توسعه آن خوب است. اصلی‌ترین مساله این است که به ورزش دختران در پایه باید توجه بیشتری کرد و امکانات بیشتری هم در ورزش پایه و همگانی فراهم شود.
وی رشد ورزش زنان پس از انقلاب را خوب توصیف کرد و افزود: در کشور باید از توانمندی مدیریتی زن باید استفاده کرد.
رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان انقلاب فرهنگی گفت: با ادغام انجمن‌های ورزشی در فدراسیون‌ها و ورود مردان جایگاه مدیریتی ورزش زنان تنزل یافته است زیرا زمانی در انجمن‌های ورزشی مسوولیت امور را به طور مستقیم برعهده داشتند.
آیت اللهی افزود: ورزش زنان ایران مدلی ارائه کرد که مورد توجه کشورهای اسلامی قرار گرفت و معتقدیم ورزش زنان و توجه به آنها در ترویج ورزش نقش مهمی دارد.
رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان انقلاب فرهنگی افزود: امکانات ورزشی باید عادلانه در کشور توزیع شود و باید اقدامات بیشتری در این زمینه انجام شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی می گوید: ورزش یکی از جاهایی است که در عرصه های بین المللی معرف هویت کشور است.
آیت اللهی گفت: در ورزش زنان نقاط قوت خوبی داریم و ضعف‌ها هم باید برطرف شود. زنانی در ورزش داریم که بسیار خوش درخشیدند و این روند در حال افزایش و مفید برای جامعه است.
در این نشست از الهه قلی فلاح ورزشکار قهرمان پارااسکی، پروانه نظر علی چهره تاثیرگذار در ورزش زنان، طراح ورزش صبحگاهی مدارس استان مازندران و کتایون افشار طراح ورزش قایقرانی در آسیا تجلیل شد.
برچسب‌ها
زهرا آیت الهی الهه قلی فلاح آکادمی ملی المپیک شورای عالی انقلاب فرهنگی

http://www.banounews.ir/fa/News/233608/عضو-شورای-انقلاب-فرهنگی--باید-از-توانمندی-مدیریتی-زنان-استفاده-کرد
بستن   چاپ