آریا بانو
مدارس و دانشگاه های تهران فردا تعطیل شد
جمعه 8 آذر 1398 - 17:16:44
آریا بانو - آخرین خبر / به دلیل افزایش آلایندگی هوا تمام مقاطع مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهر تهران و دیگر شهرستانهای استان به استثنای فیروزکوه، دماوند و پردیس، فردا به علت آلودگی هوا، تعطیل است. کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران نیز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را هم فردا تعطیل اعلام کرد.
به گزارش فارس، محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استاندار تهران در جلسه‌ کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر تهران افزود: تردد کامیون‌ها در سطح استان تهران ممنوع است و در این خصوص نیز پلیس راهور با جدیت در ورودی وخروجی‌های شهر حضور دارند. معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به میزان آلایندگی هوا از شهروندان تقاضا می‌شود که از سفرهای غیرضرور در سطح شهر پرهیز کنند و از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنند. تقی‌زاده یادآور شد: پلیس راهور به شدت با خودروهای دودزا در سطح شهر نیز برخورد خواهد کرد.
طرح مناطق آلودگی هوا در تهران از درب منزل اعِمال می شود. همچنین اجرای کلیه مسابقات ورزشی روز شنبه در تهران لغو شده است.
با توجه به شرایط جوی و وارنگی هوای تهران، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا تهران هم اکنون به عدد 166 رسیده است و این در حالیست که تهران با شاخص فعلی دومین شهر جهان به لحاظ آلودگی هوا معرفی شده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/232246/مدارس-و-دانشگاه-های-تهران-فردا-تعطیل-شد
بستن   چاپ