آریا بانو
دیدار ابتکار با وزیر توسعه اجتماعی و رئیس کمیسیون مجلس نمایندگان تایلند
پنجشنبه 7 آذر 1398 - 14:36:47
آریا بانو - معاون رئیس جمهور با خانم موکدا پونگسومبت رئیس کمیسیون مجلس نمایندگان تایلند در امور کودکان، زنان، سالمندان و معلولین تایلند ملاقات کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار معصومه ابتکار ضمن برشمردن تلاشهای انجام شده پس از انقلاب اسلامی در زمینه حمایت و توانمندسازی زنان به پیشرفت های زنان ایرانی در رشتههای مختلف علمی و ورزشی اشاره کرد.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که با تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران و تایلند و تبادل هیات های پارلمانی، روابط دو کشور پیش از پیش توسعه یابد.
همچنین معاون رئیس جمهور ظهر امروز با آقای جوتی کرایریکش وزیر توسعه اجتماعی و امنیت انسانی تایلند نیز ملاقات و گفتگو کرد.
در این ملاقات معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به وضعیت زنان ایرانی و پیشرفتهای صورت گرفته در زمینه حقوق زنان و خانوادههای ایرانی پرداخت.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه حقوق زنان به تشریح اقدامات و برنامه‌های دولت در زمینه حقوق و اشتغال زنان پرداخت.
وزیر توسعه اجتماعی و امنیت انسانی تایلند نیز خواستار استفاده از تجارب جمهوری اسلامی ایران در زمینه زنان و خانواده شد و از برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی تولیدات زنان ایرانی و تایلندی استقبال کرد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/231940/دیدار-ابتکار-با-وزیر-توسعه-اجتماعی-و-رئیس-کمیسیون-مجلس-نمایندگان-تایلند
بستن   چاپ