آریا بانو
بانوان چهارمحال و بختیاری حضور چشمگیری در ورزش قهرمانی دارند
پنجشنبه 7 آذر 1398 - 12:14:18
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - شهرکرد- مدیرکل امور بانوان وخانواده چهارمحال و بختیاری با اشاره به کسب بیش از 600 مدال از سوی بانوان گفت: بانوان ورزشکار استان با حضور موثر و پررنگ خود در عرصه ورزش قهرمانی موجب افتخار ایران اسلامی هستند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مرضیه جلیل‌پور در آیین استقبال از طناز نصیری هفشجانی ورزشکار مدال‌آور رشته کونگ‌فوی این استان افزود: از آنجا که توسعه فرهنگ ورزش، مانور عظمت و سربلندی یک کشور است از همین رو تلاش برای ایجاد بستر و تقویت زیرساخت‌های ورزش قهرمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: از سوی دیگر در راستای اهمیت دادن به ورزش به ویژه در بین بانوان، تقدیر و تکریم از قهرمانان ورزشی یک وظیفه ملی است که تلاش می‌شود از بانوان قهرمان استان تقدیری در خور و شایسته این قشر انجام گیرد.
جلیل‌پور تصریح کرد: نفس حضور ورزشکاران در مسابقات جهانی از هر مدالی برای جامعه ایرانی مهم‌تر است چراکه این حضور فعالانه ورزشکاران نشان از اهمیت به مقوله ورزش و تربیت فرزندانی موفق و سالم دارد.
به گزارش ایرنا، طناز نصیری هفشجانی مقام فهرمانی و مدال طلای مسابقات جهانی کونگ‌فو را در رده سنی نوجوانان و در وزن 51 در مسابقات جهانی به میزبان شهر باکوی آذربایجان از آن خود کرد.
ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در برخی از رشته‎ها از جمله بسکتبال، دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی با کمان، ووشو، والیبال نشسته و ورزش‌های رزمی دیگر صاحب عنوان‌های ملی و بین المللی هستند.
جمعیت ورزشکاران بیمه شده این استان بیش از 48 هزار تا 60 هزار نفر عنوان شده است.
برچسب‌ها
شهرکرد چهارمحال وبختیاری بانوان ورزشی

http://www.banounews.ir/fa/News/231890/بانوان-چهارمحال-و-بختیاری-حضور-چشمگیری-در-ورزش-قهرمانی-دارند
بستن   چاپ