آریا بانو
سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا: مسیر صدرنشینی سخت شد
چهارشنبه 6 آذر 1398 - 16:06:04
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا گفت: به دلیل سطح کیفی بالای مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان و حضور تیم‌های مدعی، لیگ فشرده و سختی را پشت سر می‌گذاریم.

«نیلوفر اردلان» روز چهارشنبه اظهار داشت: مسابقات امسال از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است و تیم‌ها با اختلاف بسیار ناچیزی در جدول رده بندی قرار گرفته‌اند. این مساله حاکی از آن است که تیم‌ها با تمام قوا در این میدان حاضر شده‌ و با تفاضل گل جایگاه تیم‌ها در جدول مشخص شده است.
وی اضافه کرد: با توجه به پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ، شناختمان از تمامی تیم‌ها کافی است و با پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده و برگزاری اردوی آماده سازی 5 جلسه تمرین سنگین طی 3 روز در مجموعه غدیر، اکنون با شرایط ایده آل راهی اهواز می‌شویم. در نخستین دیدار از دور برگشت مقابل ملی حفاری، توانایی‌های خود را به رخ حریفان می‌کشیم.
اردلان با اشاره به مصدومیت «فرشته کریمی» گفت: کریمی اکنون دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد و احتمالا طی 2 ماه آینده می‌تواند در میادین حضور داشته باشد.
سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همدلی هر چه بیشتر، اتحاد تیمی و پیگیری تمرینات فشرده در نیم فصل دوم، همچنان در صدر جدول رده بندی باشیم و در پایان رقابت‌های لیگ قهرمانی را جشن بگیریم.
نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال زنان با قهرمانی تیم سایپا به پایان رسید و نیم فصل دوم نیز از هشتم آذر ماه آغاز خواهد شد.
برچسب‌ها
لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه سایپا نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا

http://www.banounews.ir/fa/News/231623/سرمربی-تیم-فوتسال-زنان-سایپا--مسیر-صدرنشینی-سخت-شد
بستن   چاپ