آریا بانو
فراخوان مسابقه فیلمنامه‌نویسی از زندگی بانو صفارزاده منتشر شد
دوشنبه 4 آذر 1398 - 13:07:05
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، بر اساس زندگی­نامه طاهره صفارزاده بانوی شاعر، مترجم و قرآن پژوه معاصر مسابقه طرح و ایده فیلمنامه­ نویسی برگزار می کند.

به گزارش روز دوشنبه معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، این اقدام فرهنگی به منظور حمایت از ایده‌پردازان و مستندسازان دانشجو و دانشگاهی کشور با هدف آشنایی با زندگی شاعر، مترجم و نویسنده معاصر دکتر «طاهره صفارزاده» انجام شده و از سوی این معاونت با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و روزنامه اطلاعات برگزار می شود.
این معاونت از دانشجویان عزیز دعوت می کند ایده و طرح خود را برای ساخت فیلم مستند حداکثر 30 دقیقه ای به همراه رزومه کاری به دبیرخانه مسابقه یا پست الکترونیکی روابط عمومی به نشانی women@iripo.ir ارسال کنند.
کتاب «زندگی نامه و خدمات علمی و فرهنگی مرحومه دکتر طاهره صفارزاده» از انتشارات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، به عنوان مرجع پیشنهاد می­ شود که در صورت نیاز و برای تهیه آن می توانند با تلفن 66409101 تماس بگیرند.
بنابراین گزارش، مهلت ارسال طرح یا ایده مستند تا اول بهمن ماه سال جاری خواهد بود و انتخاب و داوری آثار و اعلام برگزیدگان مسابقه در نیمه اول اسفند ماه صورت خواهد گرفت.
بر اساس اطلاع رسانی معاونت، سه جایزه 10 تا 20 میلیون تومانی جهت اجرا به بهترین ایده و طرح اعطا خواهد شد.
برچسب‌ها
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده طاهره صفارزاده فیلمنامه مستند

http://www.banounews.ir/fa/News/230579/فراخوان-مسابقه-فیلمنامه‌نویسی-از-زندگی-بانو-صفارزاده-منتشر-شد
بستن   چاپ