آریا بانو
پالت رنگ سال 2020 با 8 تنالیته پر طرفدار
يکشنبه 3 آذر 1398 - 15:34:48
آریا بانو - ستاره / رنگ سال 2020 بر اساس گفته‌های مدیر اجرایی موسسه پنتون، احساسی دوستانه و قابل اعتماد را به شما منتقل می‌کند. پالت رنگی امسال، ترکیب‌های رنگی آشنای قدیمی است، با رنگ و بویی نو و تازه که انرژی و شور جوانی را فریاد می‌زنند. از قرمز آتشین گرفته تا آبی‌های کلاسیک، از زرد زعفرانی تا صورتی مرجانی و سبز آبی. در ادامه 8 مورد از پرطرفدارترین رنگ‌های سال 2020 که در بهار و تابستان آینده به کرات خواهید دید را معرفی خواهیم کرد. همچنین، بهترین رنگ‌ها برای ست کردن با رنگ سال، ترند‌های محبوب آرایشی و رنگ موی امسال را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
پالت رنگ بهار و تابستان سال 2020
پالت رنگی امسال، ترکیب‌های رنگی آشنای قدیمی است، با رنگ و بویی نو و تازه که انرژی و شور جوانی را فریاد می‌زنند.

پالت رنگ‌های کلاسیک 2020
رنگ‌های کلاسیک، خنثی و طبیعی با خاصیت تطبیق پذیری بی نظیراند. به عبارت دیگر، پایه‌ای مناسب برای ترکیب با رنگ‌های درخشان پالت مدرن 2020 هستند.

ترند‌های محبوب رنگ سال 2020 برای پوشاک
1. سبز آبی
سال گذشته شاهد طیف‌های سبز پسته‌ای و سبز لیمویی بودیم. این در حالیست که بهار امسال سایه‌های آبی‌تر و روشن تری از سبز را که طراوت و خنکی بیشتری را منتقل می‌کنند، مشاهده خواهیم کرد. ترکیب سبز آبی روشن و صورتی مرجانی یکی از پر طرفدارترین ترکیب‌های رنگی استایل خیابانی امسال خواهد بود.
2. قرمز آتشین
نقطه عطف هفته مد نیورک گرم، پر انرژی و جسورانه است و به خودی خود اعتماد به نفس و عزم راسخ را فریاد می‌زند.
3. آبی روشن
آبی روشن به اندازه جین‌های شما قابل اعتماد است. بنابراین، هیچ گاه از روند مد خارج نمی‌شود و بهار امسال مطمئنا یکی از ترند‌های محبوب خواهد بود. شما می‌توانید آبی روشن را با هر رنگ پر حرارت دیگری ست کنید.
4. صورتی مرجانی
آیا وقت کافی برای امتحان کردن تنالیته‌های مختلف مرجانی را در سال 2019 نداشتید؟! خوشحال باشید! چون هنوز هم برای امتحان کردن آن فرصت دارید. صورتی مرجانی گرم، پر انرژی و به شدت زنانه است.
5. زعفرانی
زعفرانی، تنالیته‌ای مابین زرد و نارنجی است که تا حد زیادی پر حرارت و سر زنده است. بیلرسوت‌های زعفرانی (لباس‌های سرهمی از سر تا پا) بهار امسال به یکی از محبوب‌ترین ترند‌های 2020 بدل خواهند شد.
7. سبز لجنی
تنالیته دیگری از رنگ سبز، این بار تیره و غنی‌تر از سبز آبی! سبز لجنی یا سبز چمنی یکی از معدود رنگ‌های تیره در پالت رنگی امسال به شمار می‌رود. در واقع رنگی خنثی و بسیار عالی برای ست کردن با رنگ زعفرانی و یا قرمز آتشین است. امسال پالتو‌های سبز زیادی را در ویترین مغازه‌ها خواهید دید!
8. سفید
بهار و تابستان بدون رنگ سفید غیر قابل تصور است! رنگی خنثی و در عین حال کار آمد برای روشن کردن استایل‌های تابستانی.
9. دارچینی
پاییز و بهار امسال کمد لباس خود را با تنالیته‌هایی از رنگ قهوه‌ای دارچینی ارتقا دهید. کیف دستی کوچک، صندل چرم و یا کت؟ شما چطور دارچینی را به استایل خود اضافه می‌کنید؟

http://www.banounews.ir/fa/News/230120/پالت-رنگ-سال-2020-با-8-تنالیته-پر-طرفدار
بستن   چاپ