آریا بانو
کیهان: شبه‌سلبریتی‌ها باز هم دیر رسیدند!
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 09:31:18
آریا بانو - برترین ها / روزنامه اصولگرای کیهان با اشاره به حوادث اخیر و اعتراضات خیابانی به افزایش قیمت بنزین نوشت: به سیاق گذشته همچنان، شبه‌سلبریتی‌های عقب‌مانده، با تاخیر فازی عجیب و غریب (گویا تازه در جریان اوضاع قرار گرفته‌اند) با لشکر شکست‌خورده اعلام همبستگی کردند! یعنی در واقع وقتی معرکه به پایان رسید و ختمش را هم گرفتند، تازه این حضرات سر رسیدند!
مثلا یکی‌شان که این روزها از‌ ترس مجازات قانون به‌دلیل معاونت در قتل فراری است، نوشته که: «...گرانی، اختلاس، سانسور، و زندان.... قدغن!!... آه مظلوم بالاخره آسمان رو به لرزه درمیاره...» یا بازیگر درجه سه هم که به‌خاطر ضعف مفرط، مدت‌هاست هیچ‌کس سراغی از او نمی‌گیرد برای اینکه خودی نشان دهد نوشته: «پام شکسته و چهل روزه تو گچه ماشینم ندارم وگرنه وسط همین خیابون‌ها بودم...»!
یکی دیگر هم که خیلی مدعی مرام و لوطی‌گری و از این حرف‌هاست و البته مدتی است فیلم‌های شصت من یه غاز چاله‌میدانی بازی می‌کند هم نوشته: «بخدا حق این مردم این نیست!» معلوم نیست این تصاویر متحرک سخیفی که این آقا و دوستانش به‌عنوان فیلم و سینما بازی کرده و می‌سازند و به خلق‌الله عرضه می‌کنند، واقعاً حق این مردم است؟!
حالا این جماعت عقب‌مانده آمده‌اند که از آن جماعت اجاره‌ای بیگانه که به خواست خدا و اراده ملت جمع شدند، حمایت کنند ولی باز هم دیر رسیدند! و حالا در معرکه‌ای خالی کف و سوت می‌زنند!! بلکه صدای‌شان را فقط رسانه‌های بیگانه بشنوند!

http://www.banounews.ir/fa/News/229033/کیهان--شبه‌سلبریتی‌ها-باز-هم-دیر-رسیدند!
بستن   چاپ