آریا بانو
کارته‌کاران هفت کشور در آستارا به مصاف هم رفتند
چهارشنبه 29 آبان 1398 - 18:20:14
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - آستارا - مسابقات بین‌المللی کاراته کنترلی با شرکت رزمی‌کارانی از هفت کشور، با هدف معرفی استعدادهای برتر این رشته ورزشی، در ورزشگاه انقلاب بندر آستارا در غرب استان گیلان آغاز شد.

رئیس هیات کاراته آستارا روز چهارشنبه در آئین افتتاحیه مسابقات بین المللی این رشته ورزشی گفت: 500 رزمی کار از کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان و هندوستان در این مسابقات حضور دارند و این رقابت ها با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته ایران برگزار می شود.
غفور نصیری افزود: حدود 20 داور، قضاوت مسابقات را عهده دار هستند و زنان کاراته کار در روز 29 آبان و مردان کاراته کار در روزهای30 آبان و یکم آذرماه در اوزان و رده های سنی مختلف رقابت خواهند کرد.
وی بیان کرد: آستارا در سال های 91 ، 93 و 96 میزبان مسابقات کیوکوشین کاراته غرب آسیا بود و بستر برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در این شهرستان مهیاست و همایش ورزشکاران کشورهای مختلف، باعث تقویت روحی آنها می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.
برچسب‌ها
آستارا فدراسیون کاراته ورزشی ورزشی - رزمی کاراته رقابت های بین المللی

http://www.banounews.ir/fa/News/228897/کارته‌کاران-هفت-کشور-در-آستارا-به-مصاف-هم-رفتند
بستن   چاپ