آریا بانو
اصول احساس جذابیت بیشتر در زندگی مشترک
شنبه 25 آبان 1398 - 11:22:56 AM
آریا بانو - سلامانه: اول از همه باید بدانید جدال و تلاش برای به دست آوردن یک حس خوب درباره خود در زندگی مشترک، موضوعی است که هر فردی گهگاه تجربه‌اش می‌کند و شما تنها نیستید اما چیزی که ممکن است ندانید، این است که بیشتر اوقات غلبه بر این چالش، کار ساده‌ای نیست. در ادامه این مطلب، راهکار‌هایی را به شما توصیه می‌کنیم تا احساس بهتری درباره خودتان پیدا کنید و از رابطه‌ای که با همسرتان دارید، بیشتر لذت ببرید.
چرا احساس جذاب بودن برای زن‌ها مهم است؟
وقتی احساس می‌کنید جذابید، راحت‌تر می‌توانید جاذبه‌ خود برای همسرتان را باور کنید و از لحظات ناب و خاصی که با همسرتان دارید، لذت ببرید، همچنین استرس‌های روزمره کم رنگ‌تر می‌شوند و از بودن در کنار همسرتان آرامش بیشتری می‌گیرید.
برای همسرتان آراسته باشید
شاید فکر کنید حوصله‌اش را ندارید یا نیازی نیست اما شیک و برازنده بودن، حسی با شکوه و بی‌نظیر به شما می‌دهد. برای آراستن موهای‌تان وقت بگذارید و هرگز آرایش صورت‌تان را با عجله و بی‌دقت انجام ندهید. شما به عنوان یک زن حتما بلدید چطور زیبایی‌ها و جذابیت‌های‌تان را با ترفند‌های آرایشی برای همسرتان چند برابر و نگاه تحسین برانگیز او را به شدت جلب کنید. 
دلبری کنید
اگر هنوز رمز و راز‌های دلبری از همسر را بلد نیستید زودتر دست به کار شوید. باور کنید او عاشق دلبری‌های شماست. باید یاد بگیرید چگونه کنجکاوی همسرتان را درباره خودتان برانگیخته کنید تا هم خودتان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید و هم رابطه‌تان تقویت شود.
به روابط زناشویی اهمیت بدهید
رابطه جنسی با کیفیت با همسرتان، اعتماد به نفس‌تان را بالا می‌برد و به شما احساس جذابیت می‌دهد.
دشمن خودتان نباشید
اولین چیزی که می‌تواند جلوی احساس خوب شما درباره خودتان را بگیرد، این است که وقتی در آینه نگاه می‌کنید به جای این‌که روی زیبایی‌های‌تان تمرکز کنید به دنبال عیب و ایرادهای‌تان بگردید. ضمنا خودتان را با هیچ کس دیگر مقایسه نکنید. 
درست ژست بگیرید
ژست بدنی درست نه تنها شما را زیباتر جلوه می‌دهد بلکه باعث می‌شود احساس خوبی درباره خودتان نیز پیدا کنید. صاف ایستادن به شما احساس قدرت و تسلط می‌دهد. منبع: سلامت‌نیوز، برترین‌ها

http://www.banounews.ir/fa/News/227690/اصول-احساس-جذابیت-بیشتر-در-زندگی-مشترک
بستن   چاپ