آریا بانو
ترفندهای معماران برای افزودن رنگ نارنجی در دکوراسیون
پنجشنبه 23 آبان 1398 - 11:45:43
آریا بانو - ستاره / حضور رنگ نارنجی در دکوراسیون موجب افزایش انرژی و نشاط می‌شود. تنها کافی است این رنگ جذاب را در کنار رنگ‌های متناسب با آن قرار دهید.
نارنجی بزرگترین تابو در طراحی داخلی است. با این وجود، رنگی گرم و جذاب است که می‌تواند همه را تحت تأثیر قرار دهد. از آنجایی که این رنگ دارای سایه‌ها، تن‌ها و عمق‌های متنوع است، می‌توان به اشکال گوناگون در طراحی فضای داخلی از آن استفاده کرد. اگر تمایل به استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون دارید، بیایید سفری کوتاه به دنیای این رنگ پاییزی داشته باشیم!
افرادی که عاشق رنگ قرمز هستند، اما آن را برای دکوراسیون منزل نمی‌پسندند، می‌توانند با خیال راحت نارنجی را جایگزین آن کنند. نارنجی رنگی شاد و پرانرژی برای اتاق کودک، اتاق غذاخوری، دفتر کار و اتاق نشیمن است. این رنگ نشانگر شجاعت و مهمان نوازی است. همچنین باعث می‌شود احساس پر انرژی بودن، ماجراجویی و دوستی داشته باشید.
فضای نارنجی رنگ تعاملات اجتماعی و مکالمه را ترغیب می‌کند. همچنین نارنجی اشتها را تحریک می‌کند. این رنگ نشان دهنده آسایش و راحتی جسمی نیز هست و احساس فراوانی و دارا بودن را انتقال می‌دهد. اگر می خواهید با روانشناسی این رنگ بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم مطلب موجود در لینک زیر را مطالعه کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/227091/ترفندهای-معماران-برای-افزودن-رنگ-نارنجی-در-دکوراسیون
بستن   چاپ