آریا بانو
دستگیری 23 سوداگر مرگ در ملایر
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 15:12:49
آریا بانو - ایسنا / فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 21 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری 23 متهم در این رابطه ‏طی عملیات های مختلف خبر داد و گفت: در یک مأموریت یکی از توزیع کنندگان موادمخدر در ‏یک دستگاه خودرو به همراه یک سرنشین در محور مواصلاتی منتهی به شهرستان شناسایی و ‏متوقف شد.‏
سرهنگ محمدباقر سلگی، با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از این خودرو سه کیلو و 850 گرم حشیش کشف و ضبط شد، افزود: در مأموریت دوم نیز مخفیگاه یکی از سوداگران مرگ در شهرستان شناسایی و در یک عملایت ضربتی و بازرسی از آن مقدار دو کیلو و 680 گرم شیشه و 200 گرم هروئین به همراه ترازوی دیجیتال کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح حجمی نیز مأموران انتظامی ملایر 15 کیلوگرم موادمخدر گل، 62 گرم هروئین، 228 گرم تریاک، 109 گرم شیره تریاک و 18 گرم شیشه کشف کردند و 21 متهم در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری 18 سارق و کشف انواع سرقت و اموال مسروقه خبر داد و گفت: دو نفر سارق سابقه دار در حین سرقت محتویات داخل خودرو با حضور به موقع مأموران کلانتری 12 ملایر به دام افتادند. این دو سارق زمانی که قصد درگیری و فرار داشتند، با شلیک هوایی مأموران تسلیم شدند و خوشبختانه در این ماجرا کسی مجروح نشد.
وی با بیان اینکه طی مأموریت های دیگر نیز 9 سارق با تلاش پلیس آگاهی، کلانتری های 11 ،12 ،13 و پاسگاه زمان آباد ملایر شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: یک دستگاه موتورسیکلت 200CC به همراه سارق، یک سارق اماکن خصوصی، چهار نفر سارق لوازم کشاورزی و یک سارق حین بازکردن قفل موتورسیکلت دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در عملیاتی دیگر هفت سارق دستگیر و 14 فقره سرقت کشف شد، گفت: به دنبال سرقت های متوالی در حوزه کلانتری 11 شهدا، با هماهنگی با مقام قضایی انجام کار اطلاعاتی و کشف سرنخ های متعدد، یک طرح ضربتی اجرا شد و طی آن دو متهم حرفه ای در زمینه سرقت لوازم داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند و به ارتکاب شش فقره سرقت اعتراف کردند.
سلگی با اشاره به اینکه در عملیاتی جداگانه نیز پنج نفر سارق در حین ارتکاب جرم و سرقت لوازم داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند و به تعداد هشت فقره سرقت اعتراف کردند، یادآور شد: کلیه امول کشف شده به صاحبان و مال باختگان تحویل داده شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/226837/دستگیری-23-سوداگر-مرگ-در-ملایر
بستن   چاپ