آریا بانو
صبحانه/ با چند صبحانه نابغه پرور آشنا شوید
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 08:28:41
آریا بانو - بیتوته / یکی از مشکلات مادرهایی که بچه مدرسه رو دارند، صبحانه‌دادن به آن‌هاست. بچه‌ها وقتی از خواب بیدار می‌شوند، میل زیادی به صبحانه‌خوردن ندارند. با این 8 دستور ساده که آماده کردن همه آن‌ها کمتر از 51دقیقه طول می‌کشد، صبحانه‌هایی درست کنید که بچه‌ها حتما دوست دارند و با اشتیاق آن را می‌خورند و سیر از خانه خارج خواهند شد.
ساندویچ نیمرو
تخم‌مرغ‌ها را دانه دانه نیمرو کنید. هر تخم‌مرغ را به همراه یک ورق ژامبون و کمی پنیر پیتزا، لای 2 ورق نان تست بگذارید و در دستگاه ساندویچ‌میکر بگذارید. این ساندویچ‌های خوشمزه تکراری بودن نیمرو را خواهد گرفت و کوچولوی شما بدون بهانه‌گیری آن را می‌خورد.
نان و پنیر و خیار
روی یک تکه نان پنیر خامه‌ای بمالید و روی آن گوجه و خیار بچینید. تنها تفاوت و ویژگی این ساندویچ این است که باید کمی سلیقه به خرج دهید و با گوجه و خیار شکل‌های بامزه درست کنید. فرزند شما با دیدن این شکل‌های بامزه هیچ بهانه‌ای برای خوردن نخواهد گرفت.
سوسیس و تخم‌مرغ
بچه‌ها معمولا سوسیس دوست دارند. برای درست کردن این غذا باید سوسیس‌ها را تفت دهید و کمی که رنگ آن‌ها عوض شد، تخم‌مرغ‌ها را به هم بزنید و به سوسیس اضافه کنید و این غذا را با سس قرمز سرو کنید.
املت چیپس و پنیر
بچه‌ها عاشق چیپس و پنیر هستند. با کمی تغییر می‌توانید این غذای پر کالری و مضر را تبدیل به صبحانه‌ای مفید کنید. زرده و سفیده تخم‌مرغ را به هم بزنید و در تابه بریزید. کمی که خودش را گرفت، مقداری چیپس خرد کنید و به همراه گوجه‌فرنگی خرد شده و پنیر پیتزا روی تخم‌مرغ‌ها بریزید. بعد از چند دقیقه به هم بزنید و سرو کنید.
نان و پنیر و گردو
نان‌های گرد را نصف کنید و روی آن گردو بچینید. یک تکه پنیر هم روی آن بگذارید. می‌توانید کمی کارامل هم روی گردوها بریزید تا با ایجاد یک طعم شور و شیرین، صبحانه‌ای‌ خوشمزه داشته باشید.
نان تخم مرغی
نان تست را بردارید و از میان آن یک دایره جدا کنید. کف تابه را کمی با کره چرب کنید. نان تست را در آن بگذارید و یک تخم‌مرغ را به هم بزنید و آنقدر از آن درون دایره وسط نان بریزید تا پر شود. وقتی تخم‌مرغ خودش را کاملا گرفت، آن را برگردانید تا طرف دیگر نان هم طلایی شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/226577/صبحانه--با-چند-صبحانه-نابغه-پرور-آشنا-شوید
بستن   چاپ