آریا بانو
فرار نافرجام 2 زورگیر مامور نما از پشت بام
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 00:21:05
آریا بانو - فارس / فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 2 سارق مامورنما لحظاتی پس از ارتکاب سرقت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، عباس صارمی‌ ساداتی گفت: در پی گزارش یک فقره زورگیری در یکی از خیابان‌های مشهد هماهنگی‌های لازم برای بررسی سریع موضوع از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس به‌عمل آمد.
فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های گشتی کلانتری 18 شهید فیاض‌بخش مشهد با حضور در محل و بررسی‌های اولیه برابر اظهارات مالباخته دریافتند که متهمان تحت عنوان مامور به طعمه خود مراجعه و با تهدید چاقو و ضرب و شتم مرتکب زورگیری شده و از راه پشت بام فرار کرده‌اند.
وی اظهار کرد: بلافاصله طرح مهار در محدوده مورد نظر اجرا و ماموران انتظامی 2 متهم که یکی از آن‌ها لباس انتظامی به تن داشت را در حالی که داخل پارکینگ یکی از ساختمان‌های مجاور خود را مخفی کرده بودند به دام انداختند.
صارمی ساداتی خاطرنشان کرد: در بازرسی بدنی از این 2 متهم سابقه‌دار که اهل یکی از شهرهای غربی کشور هستند، 2 ساعت مچی، 3 قطعه دلار آمریکا، مقادیری وجه نقد و 18 قطعه تراول 50 هزار تومانی، کیف مدارک خودرو پژو 206 و 2 دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.
فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند از شهروندانی که بدین وسیله از سوی 2 سارق مامورنما مورد سرقت واقع شده‌اند خواست برای پیگیری شکایت خود هرچه سریع‌تر به دایره تجسس کلانتری شهید فیاض‌بخش مشهد مراجعه کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/226565/فرار-نافرجام-2-زورگیر-مامور-نما-از-پشت-بام
بستن   چاپ