آریا بانو
آموزش کار با هنر پارچه و نساجی با نگاهی به این صنعت در ژاپن
سه شنبه 21 آبان 1398 - 11:19:16
آریا بانو - کاردستی با پارچه و پرورش خلاقیت در طراحی لباس یکی از راهکارهای کسب مهارت‌های زندگی و خوداتکایی در مسیر افزایش ایمنی اجتماعی مردم ژاپن است.

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: آموزش کار با هنر پارچه و صنعت نساجی از اهداف اصلی و محتوایی آموزش و پروش ژاپن به‌حساب می‌آید.
در ژاپن هر 10 سال یک‌بار، متون و مطالب آموزشی مورد تجدید قرار می‌گیرند و به‌روز می‌شوند که آخرین بار این مهم در سال 2017 رقم خورد.
در دوره تحصیل، کاردستی با پارچه و پرورش خلاقیت در طراحی لباس به غنی‌سازی زندگی و اقتصاد کشور کمک بسیاری می‌کند.
این روش و مسیر آموزشی در ژاپن برای بیشتر شدن سطح آگاهی اجتماعی و کسب مهارت‌های زندگی برای خوداتکایی در مسیر زندگی و بالا بردن ایمنی اجتماعی مردم ژاپن است.
همچنین این شیوه به دانش‌آموز در بهتر کردن مسیر زندگی آینده و غنی‌سازی زندگی آینده خود با استفاده از تفکر خلاق و داشتن دانش خلاقیت است و اقصاد خانواده و پیشبرد صحیح روند زندگی با کار بیشتر در این برنامه از دوره ابتدایی تا آخر هنرستان و دبیرستان آموزش داده می‌شود.
فایل ضمیمه‌شده این مطلب را مهدی بنیادی، طراح لباس و بلاگر و تحلیلگر مد درباره چرایی و تبیین اهمیت آموزش کار با هنر پارچه و صنعت نساجی با نگاهی به این صنعت در ژاپن به رشته تحریر درآورده است.
دانلود فایل

http://www.banounews.ir/fa/News/226103/آموزش-کار-با-هنر-پارچه-و-نساجی-با-نگاهی-به-این-صنعت-در-ژاپن
بستن   چاپ