آریا بانو
طنز/ بی اعتمادی به خودروها ممنوع!
يکشنبه 19 آبان 1398 - 14:44:54
آریا بانو - خراسان / ایران خودرو پس از انتشار اخباری درباره حذف آپشن قطعات ایمنی از خودروهای تحویل فوری، گزارشی منتشر و این موضوع را تکذیب کرده است. انتشار این گزارش را باید به فال نیک گرفت که سرانجام یک سازمان و نهاد دولتی و به خصوص یک شرکت خودروسازی مردم را لایق دانسته و به جز اطلاعیه‌های پیش‌فروش و افزایش قیمت، یک گزارش هم بهشان می‌دهد، هرچند از قدیم گفته‌اند «پشت هر تکذیبی، یک تایید است»! در این گزارش آمده: «این خبر از اساس خلاف واقع است و بیان این‌گونه اظهارات موجب ایجاد بی‌اعتمادی به صنعت داخلی می‌شود.» همچنین این موضوع که یک شرکت عظیم خودروسازی نگران ایجاد بی‌اعتمادی بین مردم است، جای تقدیر دارد. چون خود خودروهایی که تولید و وارد بازار می‌شوند، عامل اصلی بی‌اعتمادی برای مردم و مصدومان و بازماندگان خریداران مرحوم خودروها هستند و نیازی به عوامل دیگر ایجاد بی‌اعتمادی نیست!
در حالی که خوشحال از این موضوع هستیم که یک شرکت خودروسازی در کنار فروش بیشتر و سود خود، نگران سلامت و اعتماد ماست، ادامه گزارش را می‌خوانیم که به این بندش می‌رسیم: «از آن‌جایی که شماره‌گذاری خودروها منوط به دریافت استانداردهاست، از اساس امکان حذف قطعاتی که با ایمنی خودروها در ارتباط است وجود ندارد» که شست‌مان خبردار می‌شود کلا حذف نشدن قطعات ایمنی از خودروها، به دلیل دیگری یعنی ترس از شماره‌گذاری نشدن توسط پلیس است و البته، در مرحله بعدش، اعتماد و سلامت ما!
در هرحال مراتب تشکر خود را از خودروسازان عزیز به‌خاطر حذف نکردن یک سری قطعات از محصولات‌شان اعلام می کنیم و امیدواریم خودروهای تحویلی در آینده دست‌کم قطعات و امکانات حرکت را داشته باشند. در پایان بد نیست خریداران برای حفظ امنیت خود و اعتمادشان، هنگام سوار و پیاده‌شدن و رانندگی و حتی هنگام توقف درون خودروها، کلیه موارد امنیتی را رعایت کنند. به هرحال حذف قطعات ایمنی تکذیب شده‌اند، حذف در و پیکر و اسکلت و لاستیک و این چیزها که تکذیب نشده و نبود آن‌ها هم ممکن است باعث بی‌اعتمادی و بی‌اعتباری و بی‌‌اختیاری در سلامت شود!
نویسنده : علیرضا کاردار| طنزپرداز

http://www.banounews.ir/fa/News/225348/طنز--بی-اعتمادی-به-خودروها-ممنوع!
بستن   چاپ