آریا بانو
شکایات زوار اربعین از بیمه به‌صورت حضوری رسیدگی شد
شنبه 18 آبان 1398 - 23:11:33
آریا بانو - تسنیم / مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت با اشاره به رضایتمندی زائران از خدمات بیمه‌ای در اربعین امسال گفت: تمامی درخواست‌های زائران با تسریع در محل پیگیری و بررسی شد.
ناصر شاهنده درباره برنامه‌های انجام گرفته برای ایام اربعین حسینی اظهار کرد: ما به عنوان یکی از کارگروه‌های کمیته ثبت‌نام و اعزام اربعین حسینی به فعالیت در ایام اربعین حسینی پرداختیم و برای نخستین بار در قالب تیم‌های کارشناسی، نظارت بر حسن اجرای عملکرد بیمه‌ای و درمانی را انجام دادیم.
وی افزود: برنامه‌ریزی‌های خوب و دقیقی برای حضور فعال در ایام اربعین حسینی انجام گرفت و تیم‌های کارشناسی مجرب و با تجربه در پایانه‌های مرزی، شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و به طور سیار در سامرا و طول مسیر حضور یافتند.
شاهنده با اشاره به برنامه‌های انجام گرفته در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها بحث نظارت بر حسن انجام اجرای تعهدات شرکت منتخب بیمه گر و خدمات درمانی به زائران بود؛ البته امسال با توجه به فعالیت واحد امداد و راهنمایی زائر بر عملکرد این بخش نیز نظارت می‌کردیم.
وی تصریح کرد: رسیدگی به درخواست ها و شکایت های زائران و تسریع رفع مشکلات آنها در ایام اربعین حسینی به خوبی و با دقت و اهتمام ویژه ای انجام گرفت به گونه ای که تمامی درخواست ها در محل مورد بررسی قرار می گرفت و هیچ درخواستی به زمان بعد از اربعین موکول نشد.
شاهنده تاکید کرد: خوشبختانه عملکرد خوبی را از همکاران بیمه شاهد بودیم و تمامی درخواست‌ها به صورت حضوری رسیدگی شد که این موضوع رضایتمندی زائران را به دنبال داشت.
وی با بیان اینکه طبق بازرسی‌ها و نظرسنجی‌ها بیمه به تعهدات خود به خوبی عمل کرد، گفت:تمامی دغدغه ما این بود که زائران احساس کنند خدمات لازم بابت مبلغ پرداختی برای بیمه و خدمات درمانی را دریافت کرده‌اند و این موضوع به آینده و روزهای بعد از اربعین موکول نشود.
مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: البته انتظار داریم که بیمه در سال‌های آتی از کارشناسان متخصصی که به جغرافیای محیطی اشراف داشته باشند استفاده کند و همچنین تعداد پایگاه‌های مستقر در کشور میزبان و مرزها را افزایش دهد.
وی اظهار کرد: زائران می‌توانند برای ارائه شکایات و گزارش‌هایی که احیانا در ایام اربعین حسینی مطرح نشده و به بعد موکول شده است، به سامانه bazresi.haj.ir مراجعه کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/225095/شکایات-زوار-اربعین-از-بیمه-به‌صورت-حضوری-رسیدگی-شد
بستن   چاپ