آریا بانو
عنوان چهارمی آسیا سهم تفنگ بادی دختران ایران
شنبه 18 آبان 1398 - 17:47:51
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران - تیم تفنگ بادی دختران ایران با کسب امتیاز 1856 توانست عنوان چهارمی، چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش فدراسیون تیراندازی، تیم تفنگ بادی دختران متشکل از نورا کسری، فاطمه عبدالهی و پرنیان بابایی توانست با امتیاز 1856 عنوان چهارمی را پس از چین، کره جنوبی و هند به دست آورد.
در این رشته نورا کسری با اختلاف خیلی کم با 620 امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت و از رسیدن به فینال بازماند. عبدالهی و بابایی نیز با 619.6 و 616.6 امتیاز دهم و دوازدهم آسیا شدند.
امروز فاطمه کرم‌زاده ملی‌پوش کشورمان در رشته تفنگ موفق به کسب سومین سهمیه تفنگ و چهارمین سهمیه تیراندازی برای ایران شد، پیش از این نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در تفنگ بادی و هانیه رستمیان در تپانچه بادی برای کشورمان به منظور حضور درالمپیک 2020 توکیو سهمیه کسب کرده‌اند.
براساس برنامه روز ششم مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، فردا تیم اسکیت مردان کشورمن متشکل از امیرمحمد دادگر و علی دوستی به مصاف حریفان خود می‌روند.
فردا همچنین رقابت‌های مردان در رشته تفنگ سه وضعیت پیگیری می‌شود و برای ایران امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان در خط آتش مسابقات قرار می‌گیرند.
چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک که از 14 آبان ماه آغاز شده است 22 همین ماه با معرفی برترین ها و توزیع 34 سهمیه به کار خود پایان خواهد داد.

http://www.banounews.ir/fa/News/224951/عنوان-چهارمی-آسیا-سهم-تفنگ-بادی-دختران-ایران
بستن   چاپ