آریا بانو
مسئول برگزاری لیگ برتر فوتسال زنان:
بهترین خط حمله و دفاع به سایپا و مس رفسنجان رسید
شنبه 18 آبان 1398 - 15:04:52
ایرنا - ورزش بانوان
آریا بانو - تهران- مسئول برگزاری لیگ برتر فوتسال زنان گفت: نیم فصل اول پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان طی 13 هفته برگزار شد که بهترین خط حمله و دفاع از آن سایپا و مس رفسنجان شد.

«شیرین نصیری» روز شنبه، اظهار داشت: دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان از 25 مرداد ماه آغاز و تا روز گذشته به پایان رسید. این مسابقات میان 13 تیم شهروند ساری، دختران کویر مس کرمان، ستارگان دشت ورامین، دریژنو فرخ شهر، پویندگان فجر شیراز، هیات فوتبال خراسان رضوی، ملی حفاری ایران، مس رفسنجان، نامی نو اصفهان، پالایش نفت آبادان، پارس آرا شیراز و سایپا برگزار شد.
وی ادامه داد: طبق آمار به دست آمده در این دوره مسابقات طی 13 هفته، 77 دیدار برگزار شد که سایپا و مس رفسنجان با 31 امتیاز و ملی حفاری با 29 امتیاز اول تا سوم هستند. 428 گل از خطوط دروازه ها عبور کرده است.
نصیری در ادامه بیان کرد: 105 کارت زرد و 6 کارت قرمز از سوی داور به بازیکنان خاطی داده شد. بهترین خط حمله مربوط به تیم سایپا با 55 گل زده و بهترین خط دفاع نیز مربوط به تیم مس رفسنجان با 12 گل خورده است.
وی در پایان گفت: «سارا شیربیگی» از هیات فوتبال خراسان رضوی با 19 گل زده، «خانم گل مسابقات» در نیم فصل اول شد.
نیم فصل لیگ برتر فوتسال زنان با قهرمانی سایپا دیروز(جمعه) به پایان رسید. تیم سایپا از 12 دیدار، با 10 برد، یک تساوی و یک باخت و نیز 55 گل زده و 14 گل خورده و با 31 امتیاز در صدر جدول نیم فصل ایستاده است.
برچسب‌ها
شیرین نصیری مسئول برگزاری لیگ برتر فوتسال زنان لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه سایپا

http://www.banounews.ir/fa/News/224866/بهترین-خط-حمله-و-دفاع-به-سایپا-و-مس-رفسنجان-رسید
بستن   چاپ