آریا بانو
جزئیات حادثه حمله سگ رها شده به دو شهروند در دزاشیب
شنبه 18 آبان 1398 - 13:28:06
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / سرکلانتر پلیس پیشگیری پایتخت درباره جزئیات حمله یک سگ رها شده به دو شهروند در محله دزاشیب توضیحاتی داد.
شب گذشته طی حادثه‌ای یک سگ رها شده در محله دزاشیب به دو نفر از شهروندان تهرانی حمله کرد.
در پی وقوع این حادثه سرهنگ عباس مرادی سرکلانتر پلیس پیشگیری پایتخت درباره جزئیات حمله سگ رها شده به دو شهروند تهران اظهار کرد: شب گذشته یکی از شهروندان تهرانی با پلیس آگاهی تماس گرفت و جزئیات این حادثه را با ما در میان گذاشت؛ طبق اعلام این شهروند مشخص شد که یک سگ رها شده در محله دزاشیب به دو نفر حمله کرده و آن‌ها را گاز گرفته است.
وی تأکید کرد: حیوان گردانی و سگ گردانی در پارک‌ها و خیابان‌های کلانشهر تهران تخلف محسوب می‌شود.
سرکلانتر پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به مصدومیت دو پسر جوان بر اثر این حادثه گفت: وضعیت جسمانی هر دو مصدوم خوب است، البته یکی از این دو از بیمارستان مرخص شده است، اما فرد دیگر هنوز برای ادامه روند درمانی خود باید بستری باشد.
سرهنگ مرادی با بیان اینکه وقتی دو جوان شروع به درخواست کمک کردند، سگ به آن‌ها حمله‌ور شد، افزود: این سگ به صورت رها شده بود و اگر از این حیوان آزمایش گرفته شود، پیش بینی می‌شود که هاری داشته باشد، چون واقعا علائم هاری و خوی وحشی‌گری دارد؛ البته باید گفت که صاحب این سگ نیز فردی سابقه دار و معتاد است.
سرکلانتر پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به توقیف این سگ رها شده گفت: صاحب این سگ نیز بازداشت شد و پس از دستور دستگاه قضایی به مراجع بالاتر تحویل داده می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/224793/جزئیات-حادثه-حمله-سگ-رها-شده-به-دو-شهروند-در-دزاشیب
بستن   چاپ